Header Ads

[蘋果日報] 80裸男 160震波癱瘓中環



80名裸男昨日癱瘓中環,令模、 OL和少女通通陷入瘋狂狀態!原來他們應美國便服品牌來港造勢,向來被宅男圍的模何佩瑜( Jeana)和許穎( Phoebe),反被80名六嚿腹肌的裸男團團圍着,她們更趁機抽型男水,飛擒大咬摸胸、錫面又抱抱。

阿守:咁多條仔,咁多對波,咁壯觀既場面,阿守點會放過?當天真係勁多人,地方又少,冇得埋身。不過,能親身近距離望住班猛男,同睇日本GV完全唔同Feel,真係三生有幸!希望A&F在香港開多幾間分店就好啦!


美國便服名牌 Abercrombie & Fitch( A&F)下周六在中環開舖,昨日號召80名來自美國、英國和西班牙等地的火辣肌肉型男,在街頭宣傳,吸引超過200人圍觀狂影。活動開幕前半小時,已有超過40名少女和師奶排隊等影相,人龍中包括 Boy'z成員 Steven家姐 Jan。

活動一開始,不斷有市民圍觀影相,企滿畢打行門外馬路,其間巴士和私家車繼續穿梭,不斷響按,但沒警員維持秩序,場面驚險,有 OL不以為意說:「咁多裸男,中環梗係停頓啦。」直到45分鐘後才有警員到場,呼籲市民散開。



Phoebe:好濕

六嚿腹肌型男一出現,全場即時尖叫, OL影相時更瘋狂失控,場面混亂,甘國亮第一個迫入人堆和地面的40個裸男合照,影完火速走人;至於模 Jeana、 Phoebe和師妹夏然然等,就留下喪抽水,向裸男摸胸和索吻, Phoebe師妹呂娜就忘形露底。


眾女中,最好艷福要數 Phoebe,她不僅摸男模胸,又被裸男抱起兼錫勻左右面, Phoebe自爆流口水:「個個身材都好正!」為何今日封胸?她狂笑說:「今日有好多對,我個胸只得一對咋。」她又直言好 high:「好少俾咁多靚仔圍住,仲錫咗我兩啖㖭,好濕,好大汗,同啲人擦身而過,覺得好濕呀!」後來 Phoebe在路邊和 fans影相,但被維持秩序的警察用大聲公叫:「請散開!」

Jeana抽水摸胸

Jeana也興奮面紅說:「嚟到都嚇親,冇試過俾40個赤裸上身嘅圍住,好有壓迫感,終於輪到我有壓迫感!」又說:「不過40個加埋都唔及德國體操靚仔阮馬素,又有才華又靚仔,無人能及。」話雖如此, Jeana一樣抽水摸胸,更大呼「好結實」。

問 Jeana其不倒胸和裸男的比較如何?她說:「佢哋係微震胸,我睇到都覺得好正,甘拜下風。」 Alice B.就和裸男最啱傾, Cara G.更帶了患前列腺癌、現已康復的爸爸來開眼界。

靚仔巡遊港九

若錯過了昨日的80裸男陣,不用可惜,這群靚仔今日開始會巡遊全港多個景點,包括灣仔金紫荊廣場及中環置地廣場一帶,其中赤膊出擊的兩條路線圖,一條是由銅鑼灣 Sogo行去時代廣場,一條由廣東道行去海防道,有心追靚仔的市民可以留意。

品牌力 sell靚仔,多年來成功之道,全靠請來著名攝影師 Bruce Weber,拍攝被形容為「 gayscale」(雄風類別)的半裸男廣告,成功令男女通殺。慶祝開店, A&F結集歷年精采廣告成書,推出限量版500本的《 Quarterly》影集,不作公開發售,由 A&F型男速遞上門給 VIP客戶。


小八卦:裸男陣撒手鐧

有百年歷史的 A&F,初時做戶外用品為主,又賣過釣魚工具和獵槍等,多次轉手賣盤。直到97年以年輕火辣肌肉男、青春美女的誘人廣告吸睛,主攻18至22歲年輕人才成功轉型,殺出血路。 A&F逢開新店,必定號召幾十名肌肉男助陣,去年12月新加坡店就出動40裸男,裸男大晒冷已成招牌動作!

小八卦:進軍亞洲市場

海外 A&F店的定價其實比美國本地貴近一倍,但反應依然不錯,而品牌幾年前開始瞄準亞洲市場,全都進駐高檔時裝地段,日本店在銀座、新加坡店開在烏節路,下周六開幕的香港店將是亞洲第四間旗艦店。

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.