Header Ads

上海浴室終於搬啦!





近來好多人 Add 阿守 MSN 同 Google+,好開心可以同大家分享,亦多謝大家的問候,阿守細個時都經歷過唔少網上罵戰,見過風浪,唔係紙紮,一定唔會因為D無聊人無矢放的同斷章取義而影響心情。

之不過,大家唔洗一見到阿守 Online,就好肉緊咁問有冇師傅介紹,因為要介紹的,阿守會寫在 Blog 上面,冇寫上的師傅,就只有兩個原因:負評或者平平無奇,呢D唔通阿守會介紹畀你咩?

最多阿守會同你交換心得,提醒你千祈小心D,不過你都可以倒轉頭,講下你地試過D咩師傅,仲好啦係咪!既然依家無值得推介的新師傅講,不妨講講骨場最近的新消息吧!



上海浴室終於搬啦!

早前阿守咪講過上海浴室會搬既,現在終於扑鎚啦!今年國慶 10 月 1 日搬,新舖係上環德輔道中 267-275 號龍記大廈 11 樓全層,不過舖名就由上海浴室改做上海沐足

話時話,想當年上海浴室由尖沙咀搬去天后之前,聽講曾經考慮過搬去佐敦某間大商廈,不過當時商廈開出個條件,就係要刪走「浴室」呢兩隻字,原因可能係呢兩隻字會令人覺得呢度係「黃色事業」場所,間接影響商廈的形象咁喎!當時上海浴室仲有唔少舖位選擇,洗乜理你。

只係,依家呢個市道,基本上業主只會想賣盤,我地呢D平民百姓真係好難搵到租盤,你知我知梁振英都知。冇所謂,改名就改名啦!我地成班老顧主認得就冇問題!撐你!

雖然阿守唔會在國慶正日上黎(國慶忙住慶祝丫),但之後一定會上多D黎!


Nature Spa 尖沙咀開場!

又一間骨場 Nature Spa 在尖沙咀開張了,地點係尖沙咀加拿分道 33-35 號發利大廈 2 樓 2 室,阿守上過去,入面裝修真係幾有心思,周圍都有樹丫葉丫咁,成個森林咁,幾特別,值得一讚。

師傅方面,聽講數量剛剛好,主打都係由 Eden Spa 拉走了的三、四個師傅工作,而阿守也遇到老相好前 Eden 師傅 Vic,即以前提過在 Spa Homme 的大隻仔師傅 Metal,現在叫 Aman,呢位大隻仔阿守前前後後破格寫左兩次,今次唔寫了,大家睇路。

另外,聽佢講 Nature Spa 仲有前 Eden 師傅 Kevin 過左黎,有興趣追上來的朋友不妨回味。

新裝修的房間真係幾乾淨企理,又有小擺設,唔覺單調。聽 Counter 講,七間房入面都有浴室,唔洗出去沖咁麻煩。只係房真係細左D,走動或者玩得癲起上黎,會好倫盡,不過,小事一件。

反而舖頭出面真係大件事,真係認真麻麻,有去過的人一定見到同感受到,門口是一般家庭式細鐵閘就不在話下,而最尷尬的竟然是左右兩邊單位,一邊是劏房單位(門口有幾十對鞋,仲掛住幾條底褲晒太陽...),另一邊就係賓妹邪足(佢行出黎同阿守揮手丫...),同一層樓就有幾間直人的「按摩」,仲係有燈箱那一種....再望上天花板,D老閉(即閉路電視)四圍亂射.......

阿守都唔敢諗樓上樓下既環境會係點,呢度三教九流的人比較多,行出行入咁,有D驚驚。

不過!

有叫開鴨的朋友(包括阿守自己)應該都知道,發利大廈附近係夜生活聖地,入黑之後附近都好多鴨同雞四圍走,有陣時約D鴨出黎見,通常都會在附近,除了因為附近都有好多劏房床位寄居,仲有酒吧、Disco、時鐘等夜店,所以夜晚呢度有好多仔仔,甚至企街,想 [目及] 仔就要黎啦!

唔信?條街有間 M 記,夜晚 11 點後入去坐就知道了!見到三三兩兩著緊身衫的國產男仔出出入入,真係搞到心如鹿撞丫!

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.