Header Ads

杜雷斯(持久裝)



唔知大家有冇試過杜雷斯(持久裝)未?早前聽過Friend介紹,話真係Work,上網Search一下資料,發現好似幾好咁,原理係個套會厚DD、入面有小量麻醉成份,令到條JJ有DD麻痺感覺,減低興奮的感覺,做到延遲射精的效果。


延遲射精,即係做愛時可以耐D,官方就話有5%的耐力延時,心思思買來試試,唔知係唔係心理作用,感覺龜頭好似冇咁敏感,真係做耐左D,不過呢D野好講狀態,可能撞正身體好掛!而問過零仔意見,佢話呢個持久裝同普通裝係冇分別,後庭唔會話麻痺囉!

只係 網上有人話,由於入面始終有D麻醉成份,所以有D人如果受唔到既,用一陣可能就謝晒,點玩都無反應(當然藥力過左之後有返);另外有D人又話戴左之後,千祈唔好被人擔,怕食左D唔知乜野入肚。

不過,既然杜雷斯出了呢個產品成年都冇事,應該唔會對身體有不良影響。

1 則留言

Unknown 提到...

我覺得杜蕾斯太厚啦 始終都係岡本好用D

So Gay HK. 技術提供:Blogger.