Header Ads

Double Happiness 虹雙囍


今日突然在網上Search到這個於三月初成立的組織:虹雙囍(Double Happiness),佢係香港首個同志婚權組織,以「Love, Equality, Rights」為宗旨,為同志伴侶爭取婚姻的權利和認可,絕對係Member既喜訊!

呢個組織,係以循序漸進方式,為同志社群爭取各方面權益。他們希望一些正在計劃或已婚的同性伴侶,或同志社群及異性戀盟友,能加入成為會員;通過參加組織將來舉辦的社交聚會中,分享自己的故事,以凝聚更多力量,提高社會對同性婚姻的意識和支持

其實阿守都認識唔少Gay Couple,有D係兩個人搬埋一齊住,共同生活了十年;有D就係分開住,不過每星期就見兩三次面咁;佢地都未有結婚簽紙呢D儀式,卻有一般夫妻之實,靠既就係兩人之間深厚既感情,同埋信任!

無婚紙,睇落好似好兒戲。不過,依家呢個社會,有張婚紙就可以一生一世?大家睇下香港既離婚率有幾高先!

阿守對張婚紙就唔係強求,不過!!!

如果有機會,咁梗係支持香港立法認可同性婚姻啦!
阿守都想畀自己另一半有一份尊重。


建議: 

每對Couple都知道,兩個同性戀者(男男定係女女)能夠係香港「係埋一齊」,唔係容易既事,一定會非常珍惜對方,絕對唔可以因為少少唔開心既野,而大發脾氣,甚至分手。一旦講了出口,有D野係收唔返,就好難再搵到另一個。

如果呢個組織,可以加入一D解決同性Couple之間的問題,自己做又好,請社工做又好,咁樣可以幫到Member之外,同時又可以認識到更多Couple,快速地得到更多的支持和信任呢!

佢地既Facebook:https://www.facebook.com/doublehappinesslgbt

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.