Header Ads

[搞笑分享] 最後通牒


有次同班Member Friend去飲野,而男人之間既語題,自然離不開性。有個朋友A就問大家:「你地同條仔搞野個陣,點樣發出最後通牒架?」起初大家都唔係好明朋友A講乜春,「搞緊野又發咩鬼野最後通牒」?


點知,突然有人舉手,細細聲,升晒Key咁呻吟:「你後面夾得我好緊呀!我忍唔住啦,要射啦~~~」

原來!最後通牒即係解作臨射精個陣,會同對手講D乜!

有D人會好溫柔咁問對方舒唔舒服;有D人會爆晒粗屌人全家;亦都有D人會High到狂嗌;阿守就遇過某人好似劈友咁講「死啦!死啦!死啦!」,最攞命既遇到呢件極品「快D啦!快D啦!校長就快入黎啦!」

之不過,唔好講笑,呢個最後通牒有佢既作用,除左通知對方「自己已到高潮就快出」之外,深層D咁諗就係希望對方作出回應,例如,「放慢腳步,再來一次」,或者「加快動作,一鼓作氣」。

做愛係要講互動,講溝通,你唔會同件死物做愛架嘛?

如果你平時係默不作聲的話,嘗試一下改變,對方可能會更鍾意你!

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.