Header Ads

唔好以為71唔關GAY佬事


如果香港被徹底中共化之後,這個本來對同性戀不太友好的城市,之後就更會對同性戀顯示出更嚇人的毒爪,基本人權已經早已不存在,同性戀仲會有得剩?無錯,依家中國同性戀開始開放,又有得叫鴨、四圍都有桑拿酒吧、上海仲有同志遊行咁,好似好自由乜都得,因為佢地未成氣候嘛!


唔威脅到中央,就唔會有官員或公安干涉,大陸既同性戀根本冇諗過立法、爭取權益(婚姻、遺產等等),如果要佢地好似香港咁,要爭取同性平權,又示威又遊行,又打官司,包保個D人第二日就拉晒去「秘密基地」,一年半載之後先出得返黎,佢地先唔會敢做!

只要中共仍當權,大陸既同性戀,永遠都係偷偷摸摸,永遠都係六等公民。

香港中共化後,可以想象到的是,現正爭取的同性戀的權益法案可能會在一夜間被粗暴徹回,公安們可能會走上桑拿、骨場、酒吧等地方搜捕所有同性戀,千方百計去打壓我們,令我們變成大陸上面不敢作聲的狗,一隻六等公民的狗,這些都是大家希望的?

再進一步推想,那時的香港同性戀情況,好可能會回到八十年代咁,乜都Block晒,冇APP識朋友、冇討論區、冇Sauna、冇骨場,可悲!

今年71,係好重要既71,比23條的71更重要。已經唔講之前既國教洗腦、自由行污染、傳媒被打壓呢D事,只係今年已經有白皮書壓港、公投被攻擊、貪污東北強過,完全明目張膽地漠視香港人的訴求,屬於小眾的同性戀說話,更加當耳邊風。

希望大家明天,盡力支持,遊行伸訴,之後有時間既,去政總坐坐都得!

遊行唔一定有用,但唔遊行一定冇用。

1 則留言

Unknown 提到...

遊行唔一定有用,但唔遊行一定冇用.

2000% Agree !

So Gay HK. 技術提供:Blogger.