Header Ads

51萬 vs 9萬


每一個有親身去遊行既人,必定能夠拍心口講得出,由維園出發既遊行人士唔會得9萬咁少囉!點解香港警察可以眼掙掙講大話?阿守唔知有冇民陣講既51萬,不過由維園行去中環要成7個鐘既,一定有三至四十萬以上囉!


不過,既然都講到51萬,點解唔講大D,60萬、70萬都好丫,唔好浪費咁多人出黎既汗水。

大家既訴求好單一,就係真普選、還我自由香港、689下台,個D「各種不同聲音」只係抽水架咋,咩反虐貓團體、法輪功、保釣運動、仲有咩日本侵華賠償咁,完全唔係路!

打緊呢篇Blog個陣(凌晨三點幾),中環亦都清緊場,代表香港的暴政已赤裸裸顯露在人前,不過,唔代表我地唔會捲土重來!

如果聽日689冇一個正面的回覆,黎緊個星期日應該都要再出來多一次,今次,可能真係真真正正既佔中!

如果香港再冇自由既空間,我地同性戀亦都唔會有未來,冇民主,冇平權,永遠都係六等賤民!

1 則留言

Unknown 提到...

200% Agree !

Add oil ah...

So Gay HK. 技術提供:Blogger.