Header Ads

交友APP有感(三)唔係奉旨覆你機


香港人係繁忙既生物,忙返工、忙示威、忙睇戲、忙打機、忙訓教,估計唔會有人能夠時時刻刻咁望住個交友APP,因此如果有Message,未必能夠立即睇到。之但係阿守遇過唔少人唔會咁諗,只係一味話人唔覆Message,乜都話人唔岩。其實,唔覆咪唔覆囉,奉旨牙?


有一次真係幾過份,有個人係交友APP同阿守講:

「Hi」
「Want Fun?呢度有Group,好近你。」
「係唔係度都出下聲,好無禮貌。」

呢三句說話係兩分鐘內Send過黎,大佬丫,依家係你黎求我喎,仲咁既語氣?同埋真係奉旨要「立即」答你?你係我老細牙?雖然我知道你地Group緊,時間=性慾,但用咁既語氣真係好冇禮貌,令人反感囉!

而重點係,阿守同你三唔識七,都唔知你乜水,無啦啦「Hi」埋黎,點解要應你?

更何況你唔係阿守杯茶,反正當你再問「Want Fun」之後,阿守一定拒絕,應唔應你機結果都係得個吉,咁又何苦呢?

唔應你機已經等同「你唔適合」,醒水少少啦!

交友APP就好似同志Sauna既縮影,入面同樣都有好多仔,搵岩就開波,唔岩既咪唔畀反應囉!千祈唔好死纏爛打,仲鬧人「高豆」、「無禮貌」,因為,其實最冇禮貌個人反而係你。

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.