Header Ads

大牌有大牌既苦惱


絕大部份零仔都愛大牌,進入個陣又迫又滿足,長驅直入頂到入心入肺,唔少人都係Line問阿守,邊隻鴨仔好屌、邊個按摩師大牌、邊間桑拿多一仔,阿守唔知,不過最近有朋友跟阿守分享,遇到一條令佢永世難忘既十吋巨牌。


「肯定有三榨半。」朋友A信誓旦旦咁向阿守講。

一個空心拳頭等於一榨,大約有三吋,疊上去三榨半,即係大約十吋!

「你係唔係發緊夢?」阿守懷疑,畢竟呢位朋友A做了十幾年零,晚晚都有性需要,真係可能有幻覺都唔定。

「冇可能,我日日都榨男人副牌,有幾大我一榨就知道。更何況,我坐過上去,雖然只有一半左右,但都非常夠。」朋友A講返早幾晚去Jungle桑拿,仲好興奮。

個小朋友大約廿歲出頭,全身瘦到得返排骨,一直企係角落頭,不過下面碌野長期扯行,長及腰側。俗語說:「人瘦肉歸尻。」通常瘦既人,副牌都大D。係真的!

「其實佢本來都唔岩我,不過個晚好多都係零,咪拉佢入房玩返陣囉!」朋友A無奈咁講。「我入去行左半個鐘,佢就起碼企半個鐘,見住D人行埋佢身邊之後就即刻彈走,冇人敢埋身,無辦法,見到咁恐怖既人間兇器,真係嚇死人!」

「平時我應付六、七吋都冇問題,今次十吋,又粗又多根,入了一半真係頂唔順。」朋友A嘆氣。

「同佢講聲對唔住之後,就去沖涼走人。」朋友A話平時睇AV片既黑人先會咁大碌,現實中真係第一次!

其實阿守都「鄧」呢個十吋小朋友慘,正正常常入桑拿玩都嚇到雞飛狗走,估計呢個世界真係冇乜零仔能夠提供咁大「空間」畀佢進入,玩Fist(拳交)或許有咁既能力,不過都要佢好彩遇到先得!

如果唔係,平時真係只能夠打飛機先解決到性需要。

No Friend. No Sex.

So SAD!!

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.