Header Ads

唔洗豪裝 只要乾淨


最近阿守去過幾間新開骨場,發現其中有一間實在有點離譜(唔係呢度講邊間啦,想知就Line問),唔係話師傅出事,而係個場既管理根本有問題,完全唔搞清潔事務,Really Terrible!


事緣係,早個幾月,阿守去了那間骨場按摩,當同個師傅仔做完按摩、翻雲覆雨之後,阿守出房沖涼,沖完返到房,發現師傅係度執床,黎到呢度都冇問題,不過阿守發現原本用黎鋪床既毛巾,師傅仔竟然冇執走,反而重新鋪返直再用過!

點解阿守會知?因為阿守認得入房個陣,鋪床條毛巾本來有一個小洞,依家執完床又係同一個小洞,即係用完再用!哇頂!節省洗毛巾成本,都唔應該咁掛!好污糟囉!如果佢地不嬲都係咁做野,而有D客人又有皮膚病,咁咪會惹到囉!妖!

真係打死都唔會再去啦!

後來,有朋友向阿守報料,話佢有一次日頭去同一間骨場幫襯,入到間房本來已經又細又暗,於是佢就打開少少窗簾,當在日光透窗而入時,佢發現房內的地上有唔少「尻」毛!!

正常玩一次,地下既尻毛都唔應該多到肉眼睇到,即係代表玩左好多次,而又冇掃走佢啦!雖然話睇唔到有冇其他液體,但都已經令人覺得毛骨悚然,佢唔明點解會咁,更發誓唔會再去咁話。

阿守知道並唔係每間骨場都會豪裝,不過基本的清潔還是必須的,阿守亦都去過唔少私按,有D環境舊就舊D,不過就相當乾淨,掃一掃、抹一抹,係唔係清潔乾淨,客人一定睇得出,咁先唔會趕客。

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.