Header Ads

出門叫鴨七件事


唔少網友都同過阿守講,希望阿守會講一下叫鴨既入門心得,其實之前大隻鵬都寫過唔少,阿守講既都唔會有咩創新,當同大家溫故知新又好,分享個人經驗又好,只係希望大家叫得安全又開心。
阿守的第一次

想當年,阿守仲係十八廿二既時候,真係會成日幻想叫鴨,奈何仲係學生哥,邊有時間、金錢同埋機會叫鴨丫?到出來工作、有經濟基礎之後,終於有一晚Honry到爆,即時上gayhk個Chatroom度搵Fun,發現一個叫MB既人,話佢自己係後生大隻鴨,$600有交易,佢話冇相睇,不過唔岩可以走人,個陣阿守邊會諗到係唔係Cheat人,就當見識又好,發洩又好,即刻約左佢。

記得當時阿守問佢有冇地方,佢就話去佐敦間聖地牙哥Book房,個陣仲係有時鐘租房,阿守記得係$350兩小時,先租房,再Call鴨仔來。猶記得當時阿守好緊張咁坐係床度,直到門鐘一響,打開門,鴨仔果然係大隻Sporty,黑黑實實好好波,大約廿歲尾左右,唔算靚仔,不過夠Man,都幾正架!

少年阿守要求唔高,要個聽話零仔就搞掂,生剝佢之後,一齊入沖涼房,D水一邊沖,阿守一路錫佢全身,之後大家濕滴滴咁上床再砌佢,鴨仔好專業,肯吹、肯畀人插、又肯畀人打飛機,足足玩了一個鐘。

玩完之後,仲同鴨仔傾左陣計,佢話自己係Freelance,唔係跟Agency,否則唔會咁平,而且好少見阿守呢類後生客,同埋算係易做。咁梗係啦,第一次乜都唔識,都係照睇GV既情節做架咋!(個陣係錄影帶同VCD年代)

為免尷尬,鴨仔先走,阿守隔了15分鐘之後也自己回家。完成呢個第一次之後,梗係有第二三四五次,聖地牙哥新翼的建成,阿守都出唔少力架!

好多年之後,斷斷續續都叫過唔少次鴨,有時係《雄風》、《指男》、上Chat Room、Rent Boy、Man Hunt咁,到依家係gayhk首頁同JackD,鴨店就真係一次起兩次止,或多或少都有D心得可以分享一下。



一、虛擬假身份

首先,預先諗定個身份先,中英文名、住邊、做邊行等等。反正都係老吹,求其搵個朋友身份都得。然後去先達或者鴨記買部二手電話,再買一張太空卡(Seven買幾十蚊一張),用完即棄,如果出事保證唔會上身。

成本唔貴,買件衫都冇左,值得去做。


二、揀仔要小心

依家好多鴨仔都係個體戶,不過仍然有唔少鴨仔係跟Agency。

一般係網站或者APPS搵既都係個體戶,鴨仔相或多或少都會PS加工,唔一定保證係真人,文字更唔好盡信,總之一句,愈正就愈要小心。

揀岩之後就打電話去問,傾好價錢、同埋有乜要求之後,就約時間地方見面,有懷疑的話,建議先叫鴨仔係人多既公眾地方等(地鐵站),離遠睇清楚,唔對版即閃,如果佢唔肯,即係身有屎。

強烈建議大家,將協議的內容,用SMS、APPS用文字再Send畀鴨仔再Re-Confirm確認一次,曾經有LINE友同阿守講,有D鴨仔會完事之後,屈客人記錯價錢,明明講好$800就變$2000,大家小心D好。

搵Agency會比較好少少,有時會提供相片、有時可以上去有真人睇辦,仲會安排地方,不過價錢會貴一倍左右。


三、搵地方開波

如果係個體戶,用電話約完鴨仔之後,跟手就要租地方,唔好諗住Walk-In,依家咁多自由行,真係唔一定有房,如果係Weekend,更容易爆房。

如果決定去酒店或者時鐘,所有能夠證明到你身份的任何證件、卡片、手機等,最好唔會帶出黎,簡單D剩係帶假身份的手機、身份證、肉金。

建議去時鐘賓館,因為租金便宜,兩小時都係$200至$500,又唔洗身份證紀錄,依家冇酒店提供時租了,一租就一晚,一千起錶。

阿守強烈勸諫,絕對唔好帶鴨仔返屋企玩,佢唔係你屋企人,唔係你知己朋友,隨時都會出賣你、偷你野,亦都唔好去鴨仔個竇,因為佢地真係得個床位,四圍都係人,環境仲要係唔理想。


四、見面驗真人

之前都有提過,先約鴨仔去D公眾地方等,離遠望望先,唔係真人就閃,原因係,如果先碰頭再發現貨不對辨,有機會被勒索「車馬費」,$200-$1000不等,小心為上。

如果發現係真人,就上前「認領」,唔洗鬼鬼鼠鼠,大家都係著住衫,好似舊朋友見面咁,驚乜?

阿守之前都叫過唔少次,好多鴨仔出Job都有樣睇,佢地會特登著到靚一靚,緊身衫Show身材,噴古龍水咁,好易認。

提醒大家,千祈唔好當街當巷講價錢,因為會犯法的。傾價錢應該一早係電話入面講好。


五、同鴨仔入房

Meet了鴨仔之後,就可以去開波地點,如果係酒店或時鐘,怕尷尬咪前後腳入房囉!

入到房,第一件事,就要同鴨仔再三Re-Confirm即將要做D乜先,費事佢側側膊,好多仔都希望極速幫個客打飛機,男人一出左就乜Mood都冇,到時佢就可以拿拿聲再接第二個客。

確認之後,首先自己入去沖涼,所有野跟身,沖完之後先叫條仔沖,而趁佢沖涼個陣,就搵Locker收埋D野,無Locker就收埋其他地方,例如床下底、櫃底之類。

開波之前,望真D同摸摸鴨仔條JJ同後庭,睇下有冇奇怪粒粒、斑點之類,可以既話,聞下有冇異味,有既就唯有畀車錢請佢走啦!

性病呢家野,真係可大可小,剩係磨豆腐都可能惹到D簡單性病,HIV既就好難睇,戴套係鐵則,一般時鐘房入面都有KY避孕套,酒店既就自己去Seven買定,KY藥房有,自己做Top就要識戴,鴨仔做Top就要幫佢戴/望實佢戴。

千祈唔好飲醉或者Take住野玩,斷片個陣冇人救到你。


六、玩完之後

阿守遇過唔少次,鴨仔係做完之後,好多時都會要求多少少錢,即係傾好$600,想要$800,理由係佢可能比平時做多左野,例如比平時落力D、呻吟大聲D、用口吹你之類,總之就係想加錢。

狼D野仲想打開你銀包,睇下有冇機會拎盡你D錢。

呢個時候,千祈唔好心軟,最多$100車費!否則會整到成班鴨仔做壞風氣,以為係老馮。如果你有照上面做,只係帶肉金,就唔會畀佢地屈到。

仲有,唔好玩自拍、床照,要影相都剩係影鴨仔一個人,阿守就試過用部DC仔影個大隻佬,叫佢擺D健美Pose影相,唔係影裸照佢地應該肯的。

記住,無論如何,自己都唔應該入鏡,一失足成千古恨。


七、心態要強硬

只要記住一樣野,錢在你手,鴨仔搞乜都奈你唔何,飛唔出你五指山。

例如原本講明話要佢做Top,玩足3小時,不過上到床個陣就死屍咁款,仲想幫你打飛機算,呢個時間就要「起鋼」話佢唔可以咁,否則就唔畀錢。如果有跟Agency就仲簡單,即刻Call爸爸投訴。

如果鴨仔態度仲好惡劣,仲兇你搵人打你既話---報警啦!

人離鄉賤,搞大件事,鴨仔仲驚過你。

只要你地冇打交,冇財物損失,就算警察真係黎到,差人見到咁,一般都係即場和解,絕少機會帶你返差館,亦都唔會留案底(警察會做多好多野),你最多都係「瘀皮」一陣,不過條仔就慘了,大陸鴨就一定遞解出境,拎左身份證既,都會冇左一日生意,佢一定蝕得金過你!

話分兩頭,其實鴨仔搵既係皮肉錢,你估佢地真係好想出賣身體?可以既話,對佢地好少少,唔洗要求太多十項全能,又唔洗成日扮大爺「起晒鋼」,大家一人一步,Happy易做到。

1 則留言

Unknown 提到...

有冇大隻英俊嘅仔仔推介?

有冇人幫襯過熱狗王?喺街見過佢真人,年紀有啲大,不過高大威猛,屁股好挺。唔知做唔做0號呢?

So Gay HK. 技術提供:Blogger.