Header Ads

制服誘惑 (+消防仔回覆)

 

早排,阿守係一個好偶然既情況之下,經朋友介紹跟一個大隻消防仔玩,原因係消防仔之前欠落一身債,逼不得已要出來「做」還錢。朋友深知阿守鍾情大隻仔,先特登介紹過黎,仲可以著晒成套制服,阿守曾經同過警察、童軍、海關玩,消防真係未試過,一口答應。
朋友一早講明,消防係直仔黎,唔玩10,不過乜都得,仲有成套制服,一劑$1500,合理!之後就約佢去酒店,先叫佢入房沖涼+換制服,阿守就等佢Ready入去,消防仔就著晒成套制服企係床前。消防仔又高大,個樣又Man,聽佢自我介紹話廿八歲,真係正菜!

唔玩10咁玩乜?69、Workout Training、Cum Control、Role Play等等,大把得玩!總之,由自己慢慢「生剝」個大隻消防仔,大胸又成排腹肌,養眼到爆,最後仲幫佢出左兩次,兩個鐘玩到個消防仔虛脫咁,雖然無入佢,但都完了心事。

Google隨便搵的相片。
其實,相比起消防,阿守一直都比較鍾意警察,尤其是回歸前那套綠色的警察服,寧捨有型,再加上警察代表某種社會上的權威,玩起上來征服感大增。後生個陣,係Gayhk的Chatroom入面真係搵到D警察玩,有交警、PTU或者PC都有,好多時佢地仲會主動叫阿守扮古惑仔捉住佢地黎玩,真係好過癮!

不過依家唔知點解,定係阿守好耐冇行走江湖好耐,呢幾年真係冇乜制服部隊出來玩,去Party同Group唔會無啦啦著制服架嘛!因此那個消防仔真係點貴都要玩,哈哈!


呢篇文面世才24小時,阿守個Email及Line同時被大量轟炸,絕大部份內容都係問大隻消防仔個聯絡方法、或者介紹畀佢地。咁阿守問返消防仔,依家係度答大家,消防仔話始終唔見得光,因此唔會放個電話出黎,亦都唔洗介紹連阿守都未見過既網友,佢更加唔係跟某Agent鴨頭(因為唔同人,不用來抽水),只係私人性質。大家睇完篇文過癮就算囉,謝謝!

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.