Header Ads

Club Houzz執笠?


最近聽朋友講旺角其中一間桑拿Club Houzz突然執笠,又冇開門,電話又冇人聽,睇怕都係真人真事。其實阿守聽到呢單料之後冇咩深究,畢竟真係絕少去呢間桑拿,半夜入工廈麻煩不在話下,位置唔好更加係大忌,不過少左間同志集中地,都唔係好事,唉!


只係,近年旺角真係有N咁多間桑拿,龍頭個幾間又正正係旺角,競爭非常激烈,縱使Club Houzz大玩無房夜,半推半就令客人玩多P群交,提升刺激感,只不過位置唔好真係好輸蝕,除了周末兩日,如果平日上去真係好少人靜英英。

雖然話依家好多人都唔興去桑拿識人玩,但桑拿始終係對同志係必要,有咩地方可以有咁多同志Member圍威喂?仲可以自由自在地睇仔、沖涼?Man既可以乜都唔著周圍走,等人抽水;Cam既可以係度喪Fing蘭花手、行路扭屎忽花。

釋放自己,宣洩壓力,活得歡樂自在安樂晒。

忘卻煩憂忘卻愁。

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.