Header Ads

《Mr. Gay World 》香港代表拿下第4名



《Mr. Gay World 》比賽從 2009 年開始就是一年一度的國際大事,而今年由2014年28/8-31/8連續三天在義大利首都的羅馬舉行,香港代表Jonathan Bridge HUDSON在第一晚比賽勇奪Mr Communication(最佳交流先生)大獎,恭喜晒,為港增光!而到最後,則由全場大熱門的英國代表Stuart Hatton Jr拿下,實至名歸。

今年共有23個國家參加,要係咁多俊男大隻男之中贏到第4名,仲拎多一個Mr Communication,真係一D唔容易,再一次恭喜你。

其他獎項:
Mr Congeniality(最佳人緣先生) by 印度代表 Mr India, Sushant Divgikar
Mr Art(最佳藝術先生) by 印度代表 Mr India, Sushant Divgikar
Mr Sport(最佳運動先生) by 冰島代表 Mr Iceland, Troy Michael Jonsson

網站:http://mrgayworld.com/



沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.