Header Ads

GAYHK仲有交友APP!!


尋日有人LINE同阿守講,原來GAYHK唔止有個新聊天室,其實仲有一個秘密武器,就係行動性高的交友APP:Dicky,依家只係支援Android系統,而且仲係測試階段,介面同功能未至完美,不過大家不妨下載玩玩,免費。


Dicky成個APP個設計,感覺上係將Grindr同JackD炒埋一碟,不過勝在有語言選擇,對於不同國家的使用者的確係好事,繁體版仲好有親切感添!使用方面就同其他App大同小異,大家玩一陣就會上手,呢度唔詳細講啦!不過,Dicky App入面有某桑拿集團的廣告......唔通,傳聞係真既?

由於依家仲係測試版,阿守撚過一陣,真係幾多BUGS,成日彈APP,所以唔好諗住好完美,等佢搞掂之後先慢慢玩。目測佢最大功能應該係會同網上個Chatroom互相交流,呢個真係唔錯。

手機交友APP流行了多年,香港地,大家都用慣了某幾隻APP,依家新加一個,能唔能夠攻入市場、爭一席之位真係未知之數,拭目以待。




沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.