Header Ads

11月LINE友分享(2014.11)+後續更新(30/11)


早排香港搞成咁,影響晒阿守D心情同胃口,少左去玩,因此今次分享大部份都靠大家既Review撐起,唔該晒大家!雖然有唔少人「踩屎」同激氣,但呢個世界咁多人,梗會有好有唔好,唔試唔知身體好嘛!祝香港平安。

去了澳洲玩足一年的Daniel終於回港返黎Eden Spa了,他在Whatsapp通知阿守,不過阿守因香港事而要延後至早前先幫襯佢,有睇開SoGay Blog都知道阿守好耐之前已經跟開佢,廿幾歲又大隻又靚仔,按摩技術又唔差,最後個Part自由度又大,真係幾正。身材同樣仲Keep到,不過就曬黑左,極度推介! 

至於北角那間新泰仔場,出Post後連日來阿守個Line都被不停轟炸,之後有唔少人話個電話冇人應機,懷疑可能未開張,不過,其實阿守有收過幾個人寄Line訊息,話打多幾次先會有人接,上去之後發現個場比之前大,只係房間比較少,而且佢懷疑依家暫時得幾個泰仔,而服侍佢個泰仔係勁大JJ,按摩($350/90分鐘)連Happy Ending($200)約六百蚊埋單。阿守覺得負責人可能對陌生電話係相當小心,或者試多幾次、Show電話號碼、SMS再試試啦!

代Post之一:試左Eden Spa新師傅Frankie(由Spa Homme過來),後生靘仔,黑實,胸肌大,腹肌明顯,全身脂肪少,按摩同happy ending可以。肌肉男一名,佢話平時做gym同游水,注意飲食,先咁好身材。嗯!值得試,他手臂練得好,一彎就突出!好Sexy!

代Post之二:我試過去上海浴室幾次,最新一次的按摩師好似叫「阿傑」的很專業,他真的知道我的某些部位是因運動而帶來的肌肉勞損,三十頭,算係後生一名,唔算大隻,而係Slim Fit,他是畀個心做按摩的。

代Post之三:今天試了私按Anthony真的ok,按得好好,力道超大力,年紀大左少少,不過keep得好好,大大隻咁,最後Happy ending個Part以為完左,點知仲會按埋落去,真係「鬆晒」!最後建議大家問定價錢先去。(網站)

如果覺得字體太細,請同時按「Ctrl」及「+」放大來看,會舒服一點。

阿守:呢排都多人推介呢位Jack師傅喎,應該幾好。


阿守:呢個係講緊油麻地私按阿豪,其實評語有好有唔好,不過都推介。

阿守:呢位人兄講緊香港既同志私按,總體技術的評價。


阿守:呢個就講緊Eden Spa的大隻仔Louis,本人試過,真係好fit!

阿守:呢個就講緊Sen Spa既Daniel,Blog度都有人推介過!

---------------------------------------------後續更新 30/11-------------------

1) 呢幾日收到有D推介師傅本人的通知,話唔想太出名、或者已離職之類,所以抽起左幾個推介,依家介紹多少少當補數啦!

2) 其實呢,師傅好唔好,係「人夾人」,好主觀既,好似有留言話E記Daniel唔靚仔唔岩佢,又好似話V記阿龍一D都唔似彭生等等,Line Comment中的師傅,阿守未必有去試過,阿守只係做左「過濾」程序,西走D負面字句,畀大家睇得正面D,大家試完唔岩,咪試另一個囉!反正大家都唔會搵死一個師傅既,心照啦!

3) 希望大家合作,阿守唔想呢個Blog見到有D比較負面的留言呢!如果有咩推介,盡量正面D。

阿守:去過Diamond Thai Spa既人Report!識做啦!

阿守:呢個係Diamond Thai Spa其中一個師傅仔!

阿守:未試過的,希望畀大家一個機會啦!
阿守:呢個係Eden的Martin,聽講黎做左一個多月。




15 則留言

leoleoleo 提到...

Anthony
係邊架

Unknown 提到...

更新了, 原Post加了網站

Unknown 提到...

Daniel外形討好,年輕,而且係少數按得好按得有心機既師傅!終於等到佢返黎, 超讚! 另外我都鍾意找Louis, 同樣年青靚仔, 同埋按得有心機, very good!

SkiSki 提到...

Does anyone know what happened to Felix at Spa17?

Unknown 提到...

I tried Alvin in Eden Spa, and he is nice, very handsome and shy boy!!! He got slim and tanned sporty body and he is well-trained in massage even he is part time only!! strongly recommended.

Unknown 提到...

做過Alvin真係幾好,可惜只係兼職要予早約:(

Unknown 提到...

揾過私按阿豪,後生仔,手法比同年紀ge師父好好多。推介一下

Unknown 提到...

做過Eden的Gavin,佢按得幾好,穴位認得準,按完鬆曬

Fai 提到...

試過Eden spa Franky, 好fit 同靚仔!我諗佢都算係我試過咁多間外型最討好既其中一個,同佢個人好真,一啲都唔假,好怕有啲師傅成日大龍鳳,又話自己身細好慘,一係又話自己好鐘意客人既type.....太假啦有時候。

Unknown 提到...

有人報料泰仔場轉了電話,有興趣拎就line我吧!

Unknown 提到...

試過Eden spa Franky,感覺也一般,上面講既也太言過其實,反而terry確實值的贊!

Unknown 提到...

試左Eden spa Franky,的確身材ok, 按摩ok,不過happy ending 不太主動.所以冇happy到,不過都值得一試

Unknown 提到...

FRANKY都OK呀,按摩OK,身材又好,至少老老實實,唔係氶哂你咁,MARTIN就真係一般般喇,太假...

Marcus Lam 提到...

早排試過Eden的Alvin, 按摩尚可,最尾嗰part都算主動,身材還可以,樣子可愛,估計他唔超過25歳,可以一試!

Unknown 提到...

唔好揾旺角私按阿豪,講好價錢,臨時要多d,唔俾又黑面,以為自己好靓仔,態度差!

So Gay HK. 技術提供:Blogger.