Header Ads

交友App識人,識著個呃你85萬既騙子


尋日突然收到一個Email,講佢有個朋友最近畀某賤人利用 JackD 識人,呃左成85萬,事成後消失得無影無蹤,警察都搵唔返,件事仲上埋報紙,真係無陰公,仲希望阿守幫忙提一下,警剔大家以後要帶眼識人。


「情郎」是騙子 男同志失85萬元

【本報訊】狡猾男在同志App狩獵行騙,「出櫃男」失心又失金值八十五萬元。一名疑是同性戀男騙徒,透過手機同性戀交友程式搜尋獵物,一名「八十後」青年不虞有詐,誤墮情網後稱遭對方游說合作「投資」黃金,先後向銀行借貸兼掏盡私己約八十五萬元買金,惟對方「得金」後即如人間蒸發,該青年懷疑受騙,上周四報警求助。

交友App邂逅 被氹買金

疑受騙青年(二十七歲),報稱任職文員,現與家人同住觀塘順天邨。自稱是同性戀者的事主表示,去年十一月底,他透過一個同性戀交友程式,認識一名自稱姓馬、英文名叫Avis年約三十歲男子,雙方關係發展迅速,對方自稱從事黃金買賣,月入十多萬元,上月起游說他合作投資,揚言賺取百分之十回報。

上周三,事主向銀行借貸兼掏盡私己共約八十五萬元,交對方往金行買黃金,兩人之後乘的士往油麻地白加士街一幢舊樓,馬稱將黃金帶上樓搞手續,着他在樓下等候。但事主等候多時,失去馬的蹤影,稍後上樓卻見大廈內並無金融公司,懷疑受騙,翌日(上周四)他往中區警署報警。警方發言人表示,上周四晚接獲事主報警,案件暫列以欺騙手段取得財產處理,暫無人被捕。

http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20150119/00176_013.html


阿守:據 Email 朋友講,呢單野累到主角好慘,欠銀行巨債,都唔知還到幾時,明明呢筆可以勉強做首期買樓既錢,點知就為情出事而冇晒。

個交友 APP 就係 JackD,個騙子 Avis 仲要本身冇放相,黑色方格「Hi」主角一聲就出去見人,點知出到黎發現 Avis 係靚仔就暈晒大浪,以為係天賜良緣,點知識人唔夠兩個月就比人叫投資,又唔知人真名、又唔畀人影相,其實已經覺得真係好有問題。

以下既說話係會好難聽,如果主角有睇到就最好:阿守知道你D朋友一直都想鬧醒你,係你瘟仔瘟到自己姓乜都唔知,無論你有冇同 Avis 上過床,只係大拿拿拎 85 萬出黎畀對方,而自己對佢又乜都唔知,仲要唔係一齊上金融公司喎,點解你一D懷疑都冇既?真係得一個字形容你,蠢!

不過「蠢」呢家野,人人都做過,阿守都奶過唔少次,今次咪當係一個教訓,之後只要記住「唔係人人都可以有個靚仔男朋友」架!

你都知警察話同一人同一手法已經發生好幾次,雖然唔係最多錢既一次,但唔代表佢對你有意思而手下留情,而係因為你冇咁有錢咋!阿守知道你仲好掛住呢個賤人,醒o下啦!

當然,你仲後生,仲有得翻身!

題外話,其實係交友APP入面,真係幾多騙子,阿守知道 JackD 入面有幾個常常出現的騙子,呢D騙子唔係假相假人個D,而係真正呃你錢屈你錢個D‧。第一個當然係鴨咀獸,想呃人出黎上床,再威脅呃錢個D,只不過佢今時今日已經又唔後生又唔靚仔,都唔知想點。

咁出名,唔洗講都知係鴨咀獸。
第二個係 Sell 美容公司的傳銷,唔靚仔不過身型好Fit,有胸又有六舊,阿守唔太記得佢叫乜名,因為轉頭就 Block 左佢,只係記得同佢傾計唔夠幾分鐘,就狂講自己做 Facial 好正,仲話要介紹平時去開旺角個間乜乜乜畀阿守咁話。


不公開樣子了,不過身材係幾正,懷疑佢係直仔黎。
另一個是出來做鴨的,傾計個陣就扮到對你起晒痰,起勢咁撩興你,不斷約你出黎銅鑼灣飲野,只不過臨門一腳就話要收返少少車馬費,聽到呢句即刻乜 Mood 都冇,仲點會出黎畀你魚肉丫?

總之大家就要帶眼識人啦!

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.