Header Ads

銅記Dragonese Spa搬遷記(13 Jan更新)


其實由唔少師傳口中聽過無數次,一時話Dragonese放盤,五十萬又聽過,三十萬又聽過,一時話唔做,直接消失於世上,講左幾年,現在終於塵埃落定,竟然係搬遷大吉,新店定於2015年1月17日星期六開業,繼續做銅記一哥。

道聽途說,搬,除了設施開始殘舊之外,當然主因係租金上漲,聽講成六至七萬蚊一個月,點頂?唔搬唔得。

新店會係舊店附近,唔會離Time Square太遠,好似話會有五間房,每間都有得獨立沖涼,以Dragonese過往室內Design的表現,新店應該有D睇頭,期待中。


13/Jan更新:香港銅鑼灣蘭芳道13號3樓(金雀餐廳側)


1 則留言

Tungchan 提到...

前日第一次去新鋪dragonese裝修唔錯比舊店環境舒服,對我骨精嚟講比較喜歡環境清靜有私人度,問貴枱有無新師傅介紹店員介紹個zach,後生小可愛比我需然有點生手但按得唔錯有心機,可能新仔怕怕醜醜幾可愛

So Gay HK. 技術提供:Blogger.