Header Ads

四月按摩分享


早排忙到死,都冇時間Update個Blog,最近比較有時間,順便分享一下呢幾個月黎阿守同埋兩個網友A君和C君的按摩推介。




---------------------A君分享---------------------
Hihi! 近日去左幾次Heaven Spa,俾個小報告你。

兩次去都係老闆介紹,一個叫Roy,一個叫M字頭

呀Roy好鬼高大,目測身材幾好,好有禮貌,按身推油都好舒服,尤其按肩頸好舒服,happy ending好溫柔,好有男友feel,哈哈。

M字頭(事主要求不現全名)後生仔,大隻,按身ok,推油都可以,happy ending正常表現。按完後睇真D佢真係幾靚仔,五官好精緻個隻,好細路仔,傻下傻下咁都幾得意。

守兄有無試過Heaven Spa幾他師父仔?佢老細都真係?仔都好高要求,試過個幾個都真係有樣有身材...
---------------------完  結---------------------

阿守跟住A君介紹,就去試左M字頭,身材OK,叫Sporty Gym Fit,白白淨,有D似方力申,估計係廿歲頭,聽佢講做左大半年,手勢比想像中好,就算冇乜花式,都夠力也足鐘,仲識得爬上背面用手指按,呢一下好多新師傅都唔識做,非常同意A君那一句「Happy Ending正常表現」。總體來說,Heaven Spa訓練新人不比從前差,值得一試。



---------------------C君分享---------------------
你好阿守!

自我介紹先, 我平時一個月都會3-4次dup骨, 當然啦, dup完就例牌一定要玩多少少野既, 我估D師傅都預o左要做o架啦!

有次去尖沙咀「E店」, counter就介紹一個叫kevin既男仔, 入房見佢一D都唔男仔, 唔算靚仔, 但就man到震, 講野粗豪, 身材都ok! 

佢dup就一般, 算係交到貨啦! 本來以為佢咁man, 係直仔, 預o左臨尾個part好極有個譜, 點知原來佢玩得又放得, 又「巨」, 仲有豐富經驗, 呢次真係好滿足! 我都試過你推介過「O店」的Andy, 都冇佢咁大牙! tips同出面個D仔差唔多, 公價!
---------------------完  結---------------------

阿守未試Kevin,搵次得閒去試試。



輪到阿守啦!最近幾個月都Keep住搵之前介紹過的私按正骨緣師傅、Spa Homme大隻仔Daniel、還有Eden Spa大隻仔Terry,不過間唔中都會去其他場,例如Vegas Spa。

有次櫃台介紹了一個大隻仔Patrick,果然,Patrick哥雖然個子不高,樣子也不是阿守杯茶,但佢身體好壯,望佢背肌仲好厚,手臂都操得好正,就算胸肌冇想像中咁大,不過視覺上都算滿意呢!

手勢只屬一般,不過推油有力又舒服,呢點要加分!最後甜品方面佢就大膽進取得多,亦都係少數冇向阿守開價的師傅(冇玩1069),感覺好好。

同場仲試過Spa Homme的阿John,做按摩手勢就麻麻,不過睇得出佢做得幾有心機,半年經驗真係算唔錯,推油幾溫柔,呢點值得讚一讚。John後生MK樣,身材幾好,有胸有腹,真係肌肉Sporty Gym,心口仲有汁毛(所以阿守對佢麻麻)。

去到最尾,亦都係阿守唔多Like既地方,就係佢講野串串地,動靜好重「直佬」味,好多野都做唔到,可能係阿守老了,唔習慣!Anyway,如果鍾意後生大隻仔,John都係推介之一。


PS:呢下係對某私按講既,阿守唔係判官,師傅同師傅之間既恩恩怨怨,我唔識得判,亦都唔想去理,所以,唔好煩阿守!講完!

14 則留言

網相世界 提到...

請問小費一般是多少,是直接比技師定去台面找數是一齊比呢,因從未去過香港的骨場.固不清楚,謝謝答覆

Unknown 提到...

可以去呢度參巧一下,
http://sogayhk.blogspot.hk/2011/03/blog-post_2238.html

Unknown 提到...

Hi,其實我第一次試香港既 Spa,尋日試左 Eden 既 Kevin,佢似乎有少少鼻塞,全程索鼻,有一刻諗過係咪流感....不過過程都OK,同埋真係好「巨」,可惜只係睇到半硬。試慣大陸重口味,覺得香港d body to body massage 好似好短同簡單,係咪我畀唔夠小費定冇吸引力?

網相世界 提到...

請問小費比幾多呢.謝謝

Unknown 提到...
作者已經移除這則留言。
Unknown 提到...

http://sogayhk.blogspot.hk/2012/07/blog-post_28.html

小費同篇blog講既一樣

sc 提到...

請問Kevin年齡外表是甚麼外型?thanks

Unknown 提到...

身材一般fit,但唔大隻,樣都一樣,直樣,但下面就係少見的大....心口好似有毛,body果陣有d吉......

Unknown 提到...

呢個John我試過,態度超差,根本冇心機做,不如唔好做啦!

brandona 提到...

"happy ending正常表現" 是什麼意思?本人新手,不太明白,謝謝解答。

Unknown 提到...

客人識做,師傅自然識做!三百貼士係基本!

brandona 提到...

請問有冇消息 M 字頭師傅去咗邊? 佢已經離開咗 Heaven Spa

Unknown 提到...

Happy Ending, 阿守一般都係講, 打飛機/BODY TO BODY/1069, 每樣服務價位唔同....

M字頭...真係唔知, 好耐冇上去...

ggg1069 提到...

請問有冇消息 M 字頭師傅去咗邊? 佢已經離開咗 Heaven Spa

<--

我都好想知...

So Gay HK. 技術提供:Blogger.