Header Ads

新手同志適用的催情恩物:Poppers


今日的香港同志,在性愛時都喜歡用藥物來助興。不顧自身危險的會吸毒,EVK 冰四寶樣樣齊;錫身一點的會食偉哥,硬是逼出激情;如果想再輕量一點的,阿守就只有介紹 Poppers 這個選擇了。


Poppers 是指一種由不同成份的香料配制而成的液態物質,當它接觸到空氣後,其香氣揮發可以令人在精神上和肉體上得到完全放鬆的效果,不過最重要就是可以舒緩和放鬆肛門括約肌,從而減低肛交的疼痛感覺,性愛時就可以更加瘋狂。

不過,這感覺只會維持幾分鐘,所以用嘅時候要掌握得好好。

由於男人係「陽具動物」,所以 Member 之間對性愛既需要係非常「隨機性」,仲要係「就地正法」個隻,邊個仲得閒上網訂貨等餐飽、或者專程坐車去性商店買咁尷尬?阿守就介紹一個曾幫襯過的 Poppers 賣家,首先佢有私家車,跟他買 Poppers 時會送到上門,外賣幾時都咁方便。

第二,他對每種 Poppers 的味道和功用都非常熟悉,唔係佢講,阿守都唔知原來 Poppers 都有分 1 仔專用和 0 仔專用,相信他在這方面的知識,在香港是無人能及。

不過唔好諗住阿守介紹會有折,想創你個心。

1 則留言

Magic Wonderland 提到...

阿守幾時會出一篇教大家點用 poppers 先為之「好」? 期待中

So Gay HK. 技術提供:Blogger.