Header Ads

小情侶偷情渡假住宿選擇


放假,如果不想花大錢出國旅行,又想有二人世界,一般都會Book離島或西貢的渡假屋慢慢玩,不過很多渡假屋的負責人可能會對男男租屋投以奇怪的眼光,因此阿守建議可以去以下兩個地方,專為同志租房又設,唔怕尷尬,仲可以暢所欲言,租房住幾日,好過環遊世界。

其實,阿守就未去過呢兩間民宿,因為已經過了小情侶式的偷情渡假時間,希望大家有 Feedback 就過料俾阿守啦!

香港同志民宿
地區:土瓜灣
網址:http://gayhomestayhk.com
短評:專為同志而設的民宿,位於土瓜灣近舊機場附近,兩個人住一晚最低消費 $580,基本冷氣、大床、電視、獨立浴室、上網服務和洗手間都有,聽說裝修夠 Warm,只是房間不多,要 Book 就要提早了。


同志租房自助服務
地區:深水步
網址:http://00069.com/HKM-BL
短評:最近在深水步新開的,名字欠奉,價錢較相宜,兩個人住最低消費 $190,看價錢像是兩小時開波錢,當然只會提供基本的設備,電腦和上網都並不包括,同樣房間不多,要 Book 就要提早了。

3 則留言

Darshanchung 提到...

唔知旺角有冇給同志的時鐘酒店?

Unknown 提到...

有既, 不過唔多, 遲少少我搜集下資料先,

匿名 提到...

好耐唔見阿守的文章了!

期待!

So Gay HK. 技術提供:Blogger.