Header Ads

Poseidon 執笠大減價?

最近見到港島區骨場 Poseidon 有個超荀優惠,90 分鐘按摩原價 $398,六點前收 $298,六點後也只是 $328,實在平到有D可怕。聽說 Poseidon 生意大不如前,很多王牌師傅走得就走,剩低D籮底橙同埋大陸師傅撐場,所以先有呢次自殺式執笠大減價,不過相信都捱唔到幾耐!


其實,Poseidon 的沒落,跟現址上海浴室的頹勢有異曲同工之妙,就是舖位地點「山卡啦」,交通唔方便,邊有人去幫襯丫?

就算畀你減到三百蚊又點?咪同附近的 Prince Spa 跟兩間泰仔場差唔多價位,爭唔到幾多客返黎,最終都係死路一條!

想當年已摺埋的「皇馬上海浴室」同埋「新浴德池」,臨收工個陣都係劈到呢個價,依家只係歷史重演一次而已。

Counter 服務態度惡劣

有睇開阿守既 Blog,都知道寫野都留有一線,點解呢篇會擺明勁串 Poseidon?

原因係阿守曾經幫襯過兩次,兩次都遇到非常不好的經歷。

第一次,在舊址京都廣場,阿守入門口就問 Counter 有咩師傅得閒,點知 Counter 條肥西眼尾都唔望我,側埋半邊臉串串共咁話:「咩師傅都有,你想要乜都有!」

咁阿守就話想要大隻、好力D既,Counter 話:「冇喎,我介紹個後生既畀你啦!」咁你又話乜都有......

按摩師 Sales 上身

OK,咁入房啦,個師傅係就係後生,高瘦平咁,仲操得一口流利的國語添,令阿守好似置身大陸骨場一樣!

按左唔夠 10 分鐘,冇錯,係 10 分鐘,佢就問阿守要唔要同佢搞 1/0,仲話自己八百蚊好平,明益阿守喎!

之但係阿守覺得,如果應承你,阿守我就真係益返你轉頭囉!

所以阿守全程都冇理過佢,不過佢就自動波一直游說,煩到好似 Cali 的 Sales 同 PT 一樣,痴Q線,想點?唔該專心D按摩啦!

最後阿守叫佢唔洗推油,齋按摩就得啦!真係把鬼!

巨蟒大隻佬 Andy

第二次,就係去告士打道的新舖,因為有朋友介紹話有個巨蟒大隻佬 Andy,叫阿守試下,不過打電話去先知原來佢已經轉名,搞了一輪先搵到佢。

講開呢位師傅,聽講 Poseidon 老細愛死佢既巨蟒,為了得到佢歡心,就包底薪 $2000,而且拆帳又比其他師傅高,明符其實的「皇親國戚」。

上去一入去個廳仔,四周圍都係白布同埋酸枝木傢私,大吉利是講句,靈堂咩!

入到房按摩,師傅又真係高大兼大隻,雖然成熟左少少,但都唔錯,手勢都OK,又有力,Happy Ending 自然不在話下,算是為這間舖拿回不少分數。

Counter 老屈客人 Tips

只是,精彩的卻是在 Counter!

今次坐 Counter 的係一個有對大奶、塊臉又長又白的阿叔收錢,當我畀完按摩錢 $398 之後,佢笑騎騎咁同阿守講:「仲爭師傅 Tips 三百蚊喎!」

阿守好愣然:「我係房入面畀左佢啦!」因為師傅在房入要阿守即 Pay。

阿叔就立即變臉:「公司唔準係房入面收錢的,要出面 Counter 畀先岩!」咁關阿守X事!

阿守話:「但我真係畀左架喎,係師傅叫我係房入面畀,係唔係要我畀多次?你叫師傅出黎講清楚好喎!」

阿叔即刻兇我:「師傅係唔會出黎前台,有咩係度講清楚!唔係我報警!」唔畀 Tips 就報警,咩世界?更何況阿守真係有畀!

阿守立即入返去個「靈堂廳仔」,同個阿叔講:「呢度唔係前台啦!唔該你叫個師傅出黎講返清楚件事!」

好在,師傅立即出黎同我擺平件事,話自己已經收左 Tips!阿叔立即變返笑口騎騎,係咁講「對唔住」、「下次唔會」咁。

哇!阿叔你唔拍戲真係浪費左你,黎耀祥、張家輝、劉青雲都要行埋一二邊!

總之,Sorry,冇下次囉!

講返就激氣,係咁!

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.