Header Ads

貼士都有通漲?


最近有人係LINE入面同阿守講,話貼士行情好耐都冇更新過,佢地講有師傅已經自行加價,金額增加係至少一倍,唔知係唔係因為通漲而升值,叫阿守更新一下咁話。不過阿守就唔係咁諗,按摩呢一行,貼士只不過係打賞,難聽D係「肉金」,講既係供求關係,通漲點勁都唔會加得咁厲害,你有可能畀人呃了!



十年前。物以罕為貴

點講都唔通,貼士點加價都冇可能加一倍咁多!

諗返十年前,按摩之後打一次飛機係三四百蚊起跳,貴過依家做一次Body,唔通,香港經濟退步得咁勁?

唔係囉!

十年前,香港冇咁多同志骨場,物以罕為貴,打飛機一次要三四百,Body都要六七百,1069冇$1500都唔得;十年後,同志骨場多了很多,加上大陸鴨南下,競爭激烈,呢D服務愈叫愈平,打飛機賤到一二百蚊,Body大約三百,1069六至八百就有交易。

好明顯,貼士既價格變動主要係根據市場而定,通漲既影響係極細!


貼士海鮮價

另外有一點,阿守亦都非常同意,就係貼士等同海鮮價。

同一樣的服務,當有唔同師傅,唔同客人,唔同場地,唔同氣氛,都可以有唔同的價錢。阿守舉三個例子,希望大家明白。

例子一,個人偏好。阿守鍾意大隻仔,唔鍾意又高又瘦就係人都知道。如果阿守要打飛機服務,阿守會畀$200貼士大隻仔,畀高瘦仔最多$100,明白嗎?

例子二,服務內容。老實講,就算係打飛機,每個師傅既「手勢」都唔同,阿守就遇過一D「齋Chok」既爛師傅,又遇過一D「有節奏、力度又適中」的師傅,你話邊個會賺到阿守多D錢?

例子三,虛榮心。如果按摩的地方乾淨企理,金碧輝煌,師傅態度又有謙虛有禮,貼士真係會畀鬆D手,let's say加多$50。

例子四,消費習慣。阿守收入唔多,$100至$200「起機費」剛剛好,不過對於一個住半山豪宅既客人,要畀$300甚至$500既「起機費」可以係完全冇感覺。

所以話,呢一行真係冇所謂公價,亦都唔會話逐年加價,根據唔同人,相差可以大約係一百蚊至三百蚊以內。


主動權始終在你手

講返個問題,點解D師傅會咁開天殺價?阿守只能答到幾個可能性。

一。師傅新入行,唔知規矩,亂開價。直接無視吧!

二。師傅覺得自己「值」呢個價!當然,值唔值就另一件事。

三。你個樣好似「水魚」囉!

咁點「拆招」?好簡單!記住一樣野,錢係你手,你唔願意,佢地用槍指住你個頭都唔會迫你拎到錢出黎!

如果師傅開價超出你Budget,咪唔好畀囉!

你只不過損失個幾分鐘既「Happy Ending」,個D師傅損失既係幾百蚊既貼士丫!

你話邊個慘?


貼士畀多DD就夠

同志按摩的貼士,除了係勞力打賞之外,當然都可以理解成「肉金」,因此阿守非常明白師傅真係好緊張D貼士,好多時開的價,都會比我們理解的「公價」高少少,好似幾十蚊至一百蚊左右。

如果遇到呢D情況,阿守覺得大家千祈唔好有Hard Feeling。

因為,阿守成日都同朋友講,按摩係畀人服侍,貴係必然,如果你咁斤斤計較個一百幾十,阿守奉勸你,一係去Sauna玩,一係回家自己玩。

其實貼士畀多少少,係會激勵到師傅,令佢服務會更殷勤D,係咪先?

到時你又開心,師傅又放心,對雙方都有好處架。

5 則留言

Unknown 提到...

非常同意你的說法

alien222 提到...

其實做推油係咪代表包起機?會唔會係分開兩樣野黎?

ic2046 提到...

其實有時都睇你本身樣貌同身材,如果你係師傅果杯茶,佢地真係收少啲都OK架。

Unknown 提到...

骨場的話,絕大部份都會分開,人地師父都要搵錢;一樓一就好大機會包埋。

alien222 提到...

哦明白,我好少去按摩。有次去個師父問使唔使推油,拒推完(其實一陣就完)就幫我自動幫我打飛機,我以仲為係包埋添...

So Gay HK. 技術提供:Blogger.