Header Ads

[蘋果] 陪跑親嘴 同志無懼出櫃



【本報訊】今日是中西合璧的情人節,周日舉行的渣打馬拉松亦開跑在即,一對90後男同志日前在運動場上備戰,二人做熱身動作,猶如譜寫田徑場上的韻律泳;跑累了,他輕輕拍打他的臀部,示意跑快點;他則替他撥劉海。當一個男人能為另一個男人「洗跑衫、煲靚湯」,更無懼寒冬陪跑,世俗可能還未認同,但在他們眼中,這是愛。

平權路似障礙賽

「用男同志嘅身份拍拖,就好似喺好黑嘅地方跑馬拉松」,港大社會科學二年級生Justino說,今年已第三次參加渣打馬拉松10公里比賽,去年以50分鐘的成績完成賽事,認為愛情道路與長跑一樣,「唔會咁快睇到終點」,必須堅持走到最後。但本港同志平權的路,是比馬拉松更崎嶇的障礙賽,而且前路漆黑,「唔知前面有乜,但係都要繼續向前跑」。

「我會照住你,月亮夜晚會發光」,Justino的戀人Moon回應窩心一句。從事人力資源工作的Moon,是名副其實的「跟得男友」。他為了與心中所愛備戰渣馬,甘願陪跑,「我絕對跟唔到佢步伐,但佢會就番我,為我留步」,認為練跑可以增進感情,又會為男朋友洗衫煮飯,更希望明年渣馬可一同參戰,「好想攜手衝過終點」。

男同志公然打情罵俏的行為,與世俗目光有一定落差,但二人相愛將近一年,敢愛敢認,不躲在衣櫃裏。練跑時,不怕旁人目光,親嘴、牽手和為對方抹汗,毫不忌諱;今日是情人節,Moon亦會為戀人準備驚喜,「好想畀人知,同志同一般人冇乜分別,一樣會洗衫煮飯,都有權慶祝情人節」。

近年同志運動的風氣席捲大專界,Justino曾任學生同志組織 QSA主席,今年與Moon走上街頭,參與同志遊行,爭取同志婚姻。畢業於男拔萃的Justino指,會以言行去展現同志身份,「要數正式出櫃係舊年,但其實一直都冇特別去講。我行出嚟就話咗畀人知(是同志),但生活同異性戀一樣」。

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.