Header Ads

骨場幫開房 大零真袓昆人實錄

真「祖」現身,相信平時有睇開 Toilet Wall 仔仔廣告的人,一定認得佢!
話說阿守有個零仔朋友 R 君,某一晚突然覺得好 Horny,想叫仔仔嚟玩,又覺得網上有好多假相廣告呃人,於是就買份《太陽報》睇格仔廣告。

睇啱一個叫阿 Don 嘅仔仔,自我介紹話自己廿八歲,Slim Fit,可以做一仔,仲話佐敦區有地方。咁啱 R 君係旺角附近,就諗住搏吓,約咗先啦!

諸多藉口釣目標

於是就打電話同阿 Don 係講想先見面再決定,阿 Don 一口答應話 ok,不過話自己身處銅鑼灣飲嘢,叫 R 君過老銅 SOGO 附近再約,咁 R 君自己有車,當然冇問題。

Honry 到爆嘅 R 君,諗住到咗 SOGO 之後,再打俾阿 Don 就可以有個滿足嘅晚上。點知到達之後,條友阿 Don 竟然話:「我轉咗場啦,我依家上咗去軒尼詩道 449 號合群大廈 3 樓,不如你過嚟啦,我哋呢度仲有好多仔仔,如果我唔啱你,你都可以即刻換人。」

R 君聽到梗係嬲到火屎啦!好似畀人昆咁!R 君即刻同佢講:「我唔理,我唔會上去,你依家同我落嚟!」阿 Don 無辦法只有話一陣見。

真「祖」現真身

等咗幾分鐘,阿 Don 真身終於出現。原來就係上面 Banner 那個「Joe」,R 君睇到佢出現即刻慾火全消,當場掉頭就走。

一心諗住搵「阿 Don」開波,俾人耍過海就算啦,仲要遇到呢啲疑似「天仙局」昆上樓,最大震撼係呢劇嘢真身原來係叫阿 Joe,仲要係「大零真袓」,貨不對辦之餘,重點係撞 Number 真係好無癮囉!事後更收風,話呢位真「祖」可以玩 SM,唔愁搵唔到食,不過佢副尊容一定唔會係 R 君同阿守杯茶。

Esquire Spa 幫開房

自從 R 君「拜過」真祖之後,真係乖咗好多,無成日岀去搵食,仲話對 Member 冇晒安全感,睇怕係受驚過度,嚇傻咗,真係陰公!

題外話,心水清的朋友,看到「銅鑼灣軒尼詩道 449 號合群大廈 3 樓」這個地址應該知道佢其實係一間叫「Esquire Spa」的按摩場所,好有可能係借地方比仔仔服侍客人。

阿守本人就未親身上過去,不過就聽聞主持人阿廉出名古惑,夾份昆人真係唔出奇,小心小心。

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.