Header Ads

豪華裝修  上海浴室

要數現存香港歷史最悠久的骨場,上海浴室當之無愧,同時它亦可算是數一數二裝修最豪的骨場,因此吸引到一大班喜歡按摩的男人,直同攣都通殺。



話說當年

想當年,當上海浴室還是在尖沙咀海防道時,由於阿守唔敢一個人去同志 Sauna 同埋 Gay Bar 呢D咁危險既地方,所以打第一份工的第一次出糧就去試做全身按摩了,話晒都係一對一,應該好安全。

當年阿守呢個鄉下仔,第一次去上海浴室,見到咁豪華既裝修,即刻知道咩係有錢人既世界,印象中佢係有三層,中間係休息同沖涼既地方,下層係按摩房,至於上層呢?阿守就未試過,因為條樓梯封左,之但係當我沖完涼、坐在中層休息、仲緊張一陣既師傅係點對付我既時候,見到有一個知客帶住兩個類似有錢西人既物體,一邊睇住本相簿,一邊行去上層,我就知道「VIP」係咩意思了。

因為岩岩畢業冇乜錢,當時只去過一次,而且怕生保,好多設施都冇入去試過,只係入房按摩了事,依家諗返起真失策。後來因緣際會,愛上了腳底按摩,就冇再去幫襯了。幾年後,上海浴室搬到天后現址,阿守也轉到港島區工作,反而好多時候都順便過去上海浴室按摩鬆吓。

周全服務

上海浴室現址的格局好傳統,入到去首先有個職員帶你入更衣室換衫,然而用 Locker 鎖好自己D嘢,轉身就可以去公眾浴室沖涼,以前有個大 Jacuzzi,浸落去幾舒服,可能近年興環保,而 Jacuzzi 太浪費電力同埋食水,所以變身做更衣室。成個場有幾多間房就唔記得了,至少都有 8 間吧?不過張按摩床真係又大又舒服,毛巾都好軟,滿分!

除了一般按摩外,上海浴室仲有擦背、修腳呢D傳統服務,要預早 Book 定師傅,其實擦背幾岩阿守,因為阿守皮膚好乾,好易出死皮,擦完成個清爽晒。仲有兩間 Sauna 房,一乾一濕,都幾周全。

有錢先可以享受

雖然上海浴室現址在銅鑼灣維園隔離,但其實根本在天后地鐵站出口附近,可說是「偏遠地區」,交通唔就腳,遊客和本地人都不會千里迢迢過去,再加上一堆老師傅退休的退休,過場的過場,聽聞生意已大不如前。上年 10 月左右,甚至傳出業主加租,情況更是雪上加霜,即時反應下唯有加價到 $438。

問心,對於我地呢D搵得唔多既打工仔黎講,上海浴室收費相對幾貴,90分鐘按摩都要收四舊幾水,如果俾埋 Tips 都幾係嘢,之但係佢裝修夠氣派,夜晚去既仲可以睇晒成個維園,真係幾靚,如果想留耐D,仲有免費湯水同點心食,算值回票價。

當年按摩事

提起上海浴室,好多人都會話佢地師傅手勢好好,尤其是「華雄」師傅頂瓜瓜,聽聞係又靚仔又好功夫,阿守就未試過,因為想搵佢按摩要提早幾日 Book 定先得,威水到爆,不過最新消息係佢已經收山,傳說已經終結。另外,又聽講上海浴室有個成日傳授「功夫」既老師傅在維園做運動時不幸香左,後繼無人之下,師傅手勢的總體表現大不如前。故此阿守平時都係安安份份搵返平時 Mark 開兩個師傅,以免出事。

咩叫出事?話說某日阿守「訓黎頸」,幫襯開既師傅放假,冇辦法唯有叫 Counter 介紹一個手勢好的師傅,佢入房我已經明言「訓黎頸」,叫佢按多D條頸,可惜佢一落手,我就自己安慰自己「算啦,條頸痛幾日就冇事架啦!呢個師傅都係幫唔到我架啦!」果然,佢只花了大約 30 分鐘按背面同埋「幾嘢」頸,接住就同我推油,我心諗「算啦,當我黑仔,忍你!」

乜都冇做就拎 Tips

點知佢推推吓,5 分鐘都冇就開始用碌已經硬左既「嘢」黎頂我個頭,本來我以為係意外就冇理佢,點知見我冇反應就仲狼死,擰轉我個頭,將佢碌嘢頂我個口,仆街我即刻 Stop 佢,我話「唔洗啦,你唔洗做埋D咁既野,我要走!」講真,當年既我仲係青春無敵,有「需要」都唔會黎花幾舊水啦,我要既只係按摩服務。

之後佢就用唔鹹唔淡既廣東話,同我講:「可唔可以俾少少 Tips 呀?」你老味仲問我拎 Tips,我話:「你按成咁,而且未足鐘,你仲問我拎 Tips ?」講完我自己就拎返條毛巾走去沖涼返屋企。我心地好,俾錢個陣冇去投訴,不過從此就唔敢勇於試新嘢了,唉!

電話:2375 3861
地址:香港銅鑼灣道180號百樂商業中心22樓全層(天后地鐵站A1出口)
網站:http://203.86.167.150/ShanghaiOnsen/

3 則留言

Alec Yu 提到...

師父年紀大嗎?第一次去的話,可唔可以揀師父?

Unknown 提到...

你可以在counter說想要一個XX類型既師傅, 不過你要有心理準備, 大部份後生師傅功夫未夠好, 反而三十歲以上就冇咩問題。以我所知, 現時香港骨場應該冇相簿俾你揀, 不過你試下問counter囉!

Alec Yu 提到...

Thx
30-40已經ok
未去過, 仲有冇野要注意?
期待你下一篇

So Gay HK. 技術提供:Blogger.