Header Ads

投訴 Grotto Spa 原文重光

終於寫到近年同志骨場「名氣高企」的 Grotto Spa 了!眾所周知,阿南就是現今 Grotto Spa 的主人。聽說他本來是上海浴室的師傅,脫離後再跟幾個朋友夾錢,一起開了 Grotto Spa。然而,最近又聽說阿南和他的友人因意見不合,友人們通通退股,留下阿南苦守。重申,阿守只是聽說而已!

點解阿守會叫佢「名氣高企」?因為佢夠串夠狼死

當初 Grotto Spa 開店時,阿南話自己個場個個師傅的按摩技巧好得好掂,店內的裝修又學足上海浴室,有一個大廳、Jacuzzi 和乾蒸房等,阿守有上過去,的確是應有盡有,可是全部都是「迷你版」,氣派實在相差好遠。

在宣傳方面,阿南更會在 TW 洗版,日日將連續四個 Post 頂上,阻住其他人睇 Post,非常神憎鬼厭。有時阿南會在 TW 為了死撐自己公司,而同其他人嘈交,沒完沒了。因此在當時,阿南和 Grotto Spa 這兩個名字,實在是紅極一時。

還記得 Grotto Spa 最初的廣告係打住「正宗按摩」旗號,好不威風;點知後來應該係做唔掂,開始 Sell「年青」玩幼齒,要同隔離場 Heaven Spa 爭過;最近更用「泰仔」和「巨胸」耀武揚威,跟佐敦紅燈區的招牌輝煌相照映,相信應該吸引到不少客人幫襯。

不過阿守認為,Grotto Spa 還未玩得夠盡,如果他可能引入日本G片如「體育系」和「筋肉質」等字眼,再加上D師傅好似網頁入面那位肥肥地既中佬咁大勇氣影裸照,俾D客人揀就好啦,相信這是轉形成功後的「完全體」了!


然而,在成為「完全體」前,卻有人在 TW 出文投訴,以洋洋數千字數臭阿南和 Grotto Spa。本來,阿守認為,這只是投訴人的一面之詞,不能盡信,一笑置之。

之不過,此文章原本只貼在 Grotto Spa 在 TW 的置頂文章內,聽說一天內就被版主刪走,後來原訴人再開新文章,怎知兩天後又再被刪走,有理由相信是阿南叫版主刪走,Grotto Spa 卻沒在 TW 澄清或解釋,完完全全被「河蟹」了,此等行為實在令人齒冷!

阿守收到密報,決定在此把原文重光!

---------------------

千祈唔好幫襯Grotto Spa [貼錢買難受!](口語字驚亂碼,會用替代字)

*網站價目當冇到,惡死Bitchy老細,講大話屈客*

今次師傅服務時間40幾分鐘(佢中途有去廁所),尾聲佢問有冇咩「特別服務需要」,冇佢就出返去等我訓,佢就出左去。我睇返表,差唔多45分鐘,我都唔滿意個師傅同個按摩服務,梗係唔繼續,即時起身走啦!

老闆(下圖)收錢收我90分鐘$398,因佢網頁有個45分鐘標價$298(下圖),我由頭到尾都係諗住45,睇下按得好唔好再決定加唔加鐘!我話我 45,佢態度即刻轉差,話唔係咁計,話計我電話時點講,跟住又話一定係收兩part鐘(90分),佢電話根本冇問清楚按幾耐,冇傾過任何服務長短,只係見 有生意就接,師傅入房更加冇問清楚。佢真係好勁,話唔係我自己行返出黎就計幾錢。

[好好笑,係個師傅自已唔按,出左去,其他場D師傅按親個個都好落力,好好彩遇到大約十位師傅,都按到最後一分鐘,絕不欺場!點知有人想連客人單獨ZZZ錢當按摩錢!你唔問我就可以assume係45,我更加冇享用過另外45分服務]

佢又大我話出面間間都係咁收啦!

[好彩,都算幫襯過幾間知道係點,港島九龍都有,再加一D私人(港人),一係電話主動問清楚我做幾耐,一係入房就即時主動問清楚,去到尾佢主動問加唔加 鐘,我甚至遇過,入房再慢慢傾好服務同最終一個收費,唔計時間,呢D自以為好熟行程之友,話自己幾多年幾年多經驗,笑死人]

咪同佢講試過唔係間間係咁,又問佢講電話時佢又唔講清楚,佢即刻好唔岔氣,咁我收返你一part鐘(45分)囉,找返錢俾你囉!

[嘩乜撚態度,你係咁理直氣壯又即刻找?大家梗係好心幫佢話佢都係唔想得失客人,肯找就算數啦,咁你真係要睇埋!]

最恐怖令人咋舌係,有人講大話夾口供,因佢跟住開聲鬧我「首先!呢度唔係搞野場,你多多要求……」

[哈哈哈哈,我除左入到房死屍咁訓係度,掂都冇掂過師傅,師傅問我問題,我一係答左即收聲,一係反問返佢(因為佢問我興趣係乜我唔想答),因為我根本對師 傅冇興趣,但都希望可以試技術,始終都要俾錢。我有叫佢除衫睇下,咁係因為佢曾經好冇自信咁問我係咪睇廣告,話我咪好失望囉,師傅都唔大隻~我答睇下先 知,跟住隔左一陣佢冇主動除,我先叫佢除衫睇下,咁你廣告度寫到幾多吋幾吋胸,講真出面遇過好多師傅,好多都主動除衫,有D自己除埋褲拎碌野出黎,只好怪 我犯賤囉,見到description寫大胸,就飛埋去,哈哈哈,咁人人都有唔同preferences啦,點解有D preference就清高D,去sauna就知大家有大家喜好呢點係同志都好清楚。我究竟有咩多多要求?因為叫閂細D冷氣?哈哈哈哈]

[係人都知好多按摩場按到最後通常會點?變成特別服務囉!呢個師傅都主動問要唔要啦,我都冇要啦,有人可以同老闆講話有要,老闆可以扮清高話呢度唔係乜乜柒柒場!]

嘩屌!黑暗成咁!可能以後真係隨身要帶定錄音筆,因為真係有人以為可以搏大懵,睇/聽唔到,就可以生安白造一D假口供出黎砌9你!我聽到佢咁講已經嬲到開 門走,廢事一陣門都鎖撚埋,夾埋打Q我。點知佢繼續鬧,出到走廊隔住度門都聽到,我即撚間大叫痴線咖,lift都廢事等行七八層樓梯再轉返lift!

哈!

冇諗過打開門做生意,仲要係偏門同競爭激烈,都可以黑成咁!收錢唔老實、按摩服務差、老闆態度差、最恐怖係夾大話屈9你先大鑊!佢網站寫佢 professional,我諗行家睇左都忍唔住偷笑,睇返呢度大家留言,佢有時回覆都見佢串柒柒,人地問佢點解唔答佢問題,又串人呢D係佢私人問題。又 見過人地問佢有冇乜身型樣貌師傅,冇佢就話最緊要有技術,但佢而家咪又係用返D乜乜大尺吋乜乜年青做招徠…頂你!做生意就係咁啦,要盡量就客。再睇返,原 來佢有客在場,疑似大大聲喝師傅呢度唔適合你,估唔到連客佢都要喝!

今次呢篇文,預撚左佢地一定窮兇極惡,甚至又老作D野出黎抹黑我,甚至一班花生友出黎砌詞話我同行打同行。哈哈,真係好得閒寫得咁長咁仔細喎!注意我冇寫 過任何其他場名稱,以上每一句都係直接寫實情,說話亦直接引述!咁多間唔寫點解淨係寫你?呢單野我會跟落去,唔會俾你就咁算,嘈就嘈囉,拎事實同論據出黎 拗!不過仲有人敢咁搏幫襯你咩?

好好笑,仲話學人做老闆開舖頭,短視到無倫,有人諗住呢D只係一次服務,唔撚識點keep客。強烈勸戒大家杯葛呢間舖!一次都唔好俾佢!不過,最後鼓勵大 家去第度按,提醒自己事前要記住傾好服務時間同價錢!同埋其他你想問清楚既野!我今次就係衰呢樣做得唔好!但向客人主動清楚解釋收費始終係商戶責任!呢個 世界就係有人以為你冇得投訴,就想蒙混過關恰9你!

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.