Header Ads

全港 Top 1 Member 骨場:Eden Spa

終於講到 Eden Spa,係阿守近年最常去的骨場。睇 Eden Spa 的廣告同網站,Design 好 Grand,令人覺得似係正經骨場,其實佢同一般 Member 骨場差唔多,只不過入面好多師傅都會以按摩為先,Happy Ending 只算甜品,因此阿守將佢定位為「亦正亦邪」。

麻雀雖小 五臟俱全

Eden Spa 按摩房好似有 6-7 間,不過唔係每間都有沖涼房,雖然阿守唔介意去公眾浴室沖,但係臨近冬天,怕凍o既阿守唔想走來走去,因此建議大家要預早 Book 定有沖涼的按摩房。

另外,Eden Spa 有間水療房,全港 Member 骨場獨家,玩磨沙、水療都會在入面做,阿守玩過幾次,那組花灑噴水都幾舒服,有次見到師傅怕濕身,仲會見到佢地除衫囉!不過阿守就只喜歡按摩,攤係度乜都唔洗郁就最嘆,呢D水療只係玩o下就算!

雖然 Eden Spa 舖頭面積比上海浴室細,但勝在精緻乾淨,入門口仲有一個廳仔,可以坐度 Hea 一陣,飲茶睇電視都得。要說缺點的話,就是在 Rush Hour 很難 Book 到房間,阿守有次遲到幾個字,又唔記得打電話講低,咁就冇o左間房,冇計,真係幾旺場。

多師傅選擇

聽靚仔 Counter 哥哥 Andus 話,唔計 Part Time,他們有十多個師傅,都幾多類型,後生成熟又有,大隻同 Slim 都有,仲有市面少見的小 Bear Bear,真係高矮肥瘦老中青乜都齊,阿守都試過五至六個。

其中一個叫 Kimball 的師傅,後生大隻又靚仔,仲按得一手好骨,不過好難 Book 佢,阿守一般都要提早半日至一日先 Book 到佢,Walk-In 真係唔洗旨意遇到佢。

另一個差唔多質素的小龍,都係按得好又夠靚仔,只係如果想搵佢「起機」,阿守估計應該好低機率,至少阿守幾次都未試過囉!後生的仲有一個叫 Brain,聽 Andus 講都好 Okay,有機會真係要試試。

而 Edmond 同新來的 Tommy 都很不錯,高大之餘仲有肉地,有樣有身材,手勢仲要好好,Happy Ending 都好正。

聽 Edmond 講佢做按摩好多年,想 Book 佢都唔易,大忙人一個。

講真o個句,香港的按摩師傅,既要按得好,又要好「服務」,真係買少見少,阿守去過咁多間,Eden Spa 算係最多,其他骨場唔係無,只係一個起,兩個止,唔多選擇。

前朝遺臣禍害

當然,阿守係 Eden Spa 都試過D害群之馬。仲記得係新開張後第一次上去,好記得佢個名,一個叫阿明的師傅。

成身煙味不特止,個 Look 好似係老尖拍車仔咁款,金毛頭兼超大黑眼圈,見到佢個樣,覺得佢比阿守仲需要按摩休息囉!

o個刻阿守已經話畀自己知,唔會有好好既「Happy Ending」,就只有寄望明哥手勢好好啦!

明哥手勢幾正宗,指力都好夠,按得都叫舒服,原本就很累的阿守,很快就呼呼大睡,然後明哥竟然停手出房,估計過了十幾分鐘之後,一身煙味既佢先返入黎,唔洗問一定去o左煲煙。

咁o既服務態度究竟想點呢?之後當然唔洗叫佢推油啦,明哥仲想問阿守拎小費一舊水,哇!阿守唔拒絕就唔係人啦!

出 Counter 投訴係指定動作!如果唔係度氣一定 Chok 到下年!

後來聽 Andus 講,阿明係原本頂 Poseidon 舊店時留下來的師傅,可能持住老前輩就亂o黎,不過佢已經離開 Eden Spa 差不多一年,聽說已經轉了去佐敦區某 G 字頭的骨場,冇晒呢D牛鬼蛇神,真係一店都清新!


Eden Spa (86分)
電話:2891 1284
地址:九龍尖沙咀海防道百萬龍商業大廈51號9樓
網站:http://www.edenspa.com.hk/
短評:尖沙咀區最著名,地方乾淨整潔,服務項目最多,有全港獨有的雙人按摩房和 Spa 房,全身水療更是主打項目。店內有六間房,卻只有三間房有獨立浴室,其他要到公眾浴室洗澡。
分數:環境(4/5)交通(4.5/5)師傅(4/5)接待(4/5)價錢(5/5)=21.5/25

9 則留言

肥鍾 提到...

Eden Spa好似真係唔錯=)
希望阿守有時間會詳講下francohouse=)
tks骨精~haha

Unknown 提到...

好啊, 咁下次就寫franco house先

肥鍾 提到...

yeah~唔該你=)!

Johnson 提到...

請問一般黎講,你會比幾多貼士?

Unknown 提到...

Tips睇情況啦, 如果心情好既, 一般齋按摩都會幾十至一百, 飛機餐100-200, BODY就上300+, 阿守就唔會在按摩房玩1069的, 師傅質素再高D就比多D囉...睇心情

Johnson 提到...

咁喺Eden有無師父會做body?如果有,請問係邊位師父?謝謝!

Unknown 提到...

其實, 每個人心目中都有個價, 個個都唔同, 畀得起既, 港男都可以醒你一Q, 所以我答你唔到喎!

ipadyoutouch 提到...

請問阿守咩叫BODY ?

P.S. 你個BLOG 真係好正呀, 都算幾多MEMBER 都想知道GE 資訊, 繼續努力加油, 寫多D好BLOG~!

Michael 提到...

eden 水療房點會係全港獨家呀, 灣仔既 prince 一早就有啦~

So Gay HK. 技術提供:Blogger.