Header Ads

按摩小事兩則

好耐冇更新個 Blog 了!一來忙,二來開始漸凍,唔多想成日「條條 Fing」。呢個幾月試了幾個新按摩師,有辣有唔辣,辣個D提都口臭。

好似有DFreelance按摩師在 Chatroom 話自己高大強壯,但又冇相睇的(出得黎做,至少都有一張半身相看門口啦!),真人係肥佬一名,雖然有技術,但都唔係好好受;有D就有相睇,但又收一百蚊睇相費(即係按摩四舊+睇相一舊!),阿守連睇都費事。

因此都係講返按摩店的師傅好了!

Grotto 巨胸 Mick

好似 Grotto 的巨胸大隻仔 Mick,其實好耐之前已經想試了,之不過成日都撞唔岩時間,早陣子終於有時間就去幫襯。Grotto 環境比新開張時改變了少許,至少門口勁難睇的透明假水晶砌成的招牌,變成有紅色玫瑰花襯托,的確係比之前靚。

不過,老細阿南就比起一年前肥左好多,包包臉配豬油肚,唔出聲仲以為佢係街市賣豬肉,同佢公司網站既沙龍相有好大分別!OMG!

講返師傅,雖然 Mick 按摩技巧得半桶水(阿守估計可能係唔識按),個樣又「有待改善」,但至少足鐘,而且的確係大隻又大胸,摸上去都好有手感,講說話仲好似「浪」過油,甜到死,Last 的甜品服務真係主動得黎,又掂又舒服,瞓身演出。

講真個句,呢 90 分鐘真係好開心。

臨走個陣,Mick 問阿守佢按得好唔好,阿守唔想 Hurt 佢,所以話合格啦!佢就打蛇隨棍上,叫阿守埋單時,向阿南講D好說話讚佢按得好,因為佢成日都怕按得唔好會被阿南炒魷魚。
之但係,阿守心諗,你按得差係事實,無論阿守同其他客人點讚你都好,老師傅阿南一眼就將你睇通睇透,你咪又係無所遁形,所以阿守最後乜都冇講,不過畀錢時 Tips 份量多D咁囉!希望阿南知道阿守係開心咁離開啦!

總體來說,阿守對 Mick 唔算鍾意,但又未去到討厭,因為阿守去按摩唔係追求呢D野,其他巴打有興趣不妨上去試試!

Eden Spa 新增 Kevin

Eden Spa 新來了一個叫 Kevin 的大隻仔,黑黑實實又高大,游水身形,手臂又夠粗,整體外型真係唔錯,唔按得都睇得!入房後,按摩技巧屬一般,雖無大師傅的變化多端,但勝在夠力,肩膀和腰這些特別酸累的地方都做得不錯。

進入推油部份後,原來係佢天地,舒服又快活,自動波風馳電掣,Happy Ending 跟 Grotto 的 Mick 有得揮,主動、瞓身又體貼,只係冇佢咁大波而已!

聽講,原來 Kevin 之前係 Spa Homme 教出來的,不過只做了一個月就頂唔順老細 David 經常性「食」師傅 Tips 而過場,例如同客人在房入傾好 400 蚊皮肉費,點知老細在 Counter 收錢後只畀幾十蚊過師傅,理由係話個客呢 400 蚊係包埋按摩費 300 多元的,哇,收入縮減大半!另外又試過 300 變 200,200 變 100,抽水達 50%,真陰公!

聽說唔係一次半次,而係一個月至少發生廿次,而且 Kevin 話佢問過其他同事,佢地都話已經習慣,老細仲恐嚇過佢地,話唔想做就唔好做,由於 Spa Homme 幾乎每三個月就換一批師傅,新人永遠不會逆老細意,所以佢地都敢怒不敢言。

只不過 Kevin 就敢作敢為,出糧之後就過了去 Talent,可惜冇乜生意,連自己都養唔起,轉個頭再跳來 Eden Spa 了!佢話做了一星期,暫時都滿意工作環境咁。

此外,聽靚仔 Andus 講,原來之前在 Grotto 做過的年青大隻仔 Benny,已經過檔來做 Part Time,下次有機會真係要試試。

4 則留言

Watcher 提到...

多謝推介,去Eden試左兩個,果然笑住口走,環境又正,有冇其他Eden主打按摩大師傅介紹?

kaka 提到...

我第一次心思思想去,,想問邊間會有信心啲有質素啲?個價錢係咪要再加先會有多啲服務?去到應該點問?

Unknown 提到...

其實每間場都有幾個較穩陣的師傅駐場, 阿守係建議去一D規模比較好, 環境又比較乾淨企理的骨場, 比較「物有所值」, 九龍區推介有EDEN, 新開張的VEGAS, 港島區有上海浴室同DRAGONESE, 價錢方面, 除左畀PRICE LIST之外, 你可以額外比TIPS師傅做多D服務, 點問? 按摩個陣, 你畀少少暗示師傅, 例如輕輕摸下師傅咁, 然後師傅畀返反應你之後, 你就可以直接問師傅囉, 出面RECOUNTER唔一定答你的.

Pokman Lam 提到...

Benny not working there la :(

So Gay HK. 技術提供:Blogger.