Header Ads

鴨仔企街

企街,就係D賣淫業者企係條街度兜客仔。唔好以為只有砵蘭街有好多雞婆企,其實入夜之後,香港有唔少地方有鴨仔企街的!

鴨仔企街有熱點

著名的有佐敦區裕華國貨附近、尖沙咀彌敦道或寶勒巷附近,和灣仔修頓球場附近。一般來說,佐敦區多數都係大陸鴨仔,近尖沙咀重慶就比較國際化,灣仔就乜都有D。

根據有車人仕 R 君講,由於鴨仔大軍好多時都 Share 一間房暫住,所以其中有鴨仔接到客,又搵唔到時鐘酒店,好多時都上自己房搞掂。

咁另一個同房鴨仔就要迴避,最 Easy 就係行去樓下,又或附近的麥記、大家樂、大快活等,有得坐又有免費冷氣嘆的快餐店。

捉鴨仔上車返屋企

只係 R 君話佢地都係選擇落樓等,因為可以企街吸客搵錢!R 君得閒就揸車去「熱點」兜圈,見到有正仔就捉佢上車,再搵地方開波!如果大家行經個邊,不妨停低留意,或者會有收獲。

搵企街鴨仔要大膽D

如果真係見到條仔好正,又唔知佢係唔係鴨仔,咁點算好?首先就係行近佢少少,再望住佢畀 Signal 佢,唔好怕尷尬,因此在街上遇到熟人既機率係好低。

如果佢唔係鴨仔,佢最多都係行開,當然,你唔好望到好似想食人咁,會畀人打的!

如果佢係鴨仔,見你咁望佢,佢一定會主動走埋黎開口,傾好價錢同地方咪大家 Happy,現場睇辦,唔洗畀人呃「心靈補償費」!

鴨仔天黑後群出

咁咩時間最多?根據 R 君講,一般係入黑之後,直到凌晨時份都有。理由都係一樣,與其屈在房內等運到,倒不如主動出擊仲好。

如果D鴨仔有錢的話,仲會上埋 iPhone 或其他 Smartphone 下載 Grindr,逐個人問要唔要按摩服務,真係點到你唔服。

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.