Header Ads

新場上陣 Vegas Spa

新年前,尖沙咀多了一間新骨場,叫 Vegas Spa,聽說是由 Spa Homme 舊老細同其他老死夾錢開的,賣點係全是香港本土年青師傅,邊度搵咁多本土師傅?答案竟然是由 Spa Homme 拉大隊包括阿 Will 和阿 Joe 過場,真係好鬼熱鬧。

新裝店舖

一入店就經過一條白色長廊,Counter 和大廳都白色兼簡潔,根本就是把 Spa Homme 的設計搬過來,非常搞笑。房間目測大約有五間左右,每間都附設浴室,都算方便,只是房間面積較小,勉強擺放一張按摩床、洗手盤和浴室,不過新裝修下環境夠新淨,唔怕污糟。

要挑剔的話,就是沖涼時有少少問題,可能是同一條喉駁數間浴室的關係,沖涼時水壓明顯不大,而熱水也不夠熱,冬天實在很致命!

健身型男 Roy

師傅方面,Vegas Spa 在 Toilet Wall 介紹了很多,阿守唔係度多講,阿 Will 同阿 Joe 都改了名,熟客請對號入房,而阿守就揀中了那位叫阿 Roy 的師傅,「Roy 就係一名年青大隻的按摩技師,身形係健身的身形之餘,都給予黑實大隻的型男感覺,不但喜愛戶外活動,更會每天去做健身,真的對自己的身形有高的要求」。

其實簡單三個字就可以形容:大隻仔,因此阿守就 Book 了他。

入房沖完涼,然後 Roy 隨後進來,果然係健美高大身形,樣子也不差,手臂更是粗壯,實在相當可口。跟他聊了一下,知道他只有三十歲左右(阿守唔鍾意太後生,唔識湊仔),斷斷續續做按摩也有六年左右,難怪他的按摩手勢實在不算好。

不過他勝在按足鐘,而且夠主動,好多「尷尬位」都慳返,Tips 亦不會苛索無道,Happy Ending 都唔錯,他全身肌肉都超正,健身型男當之無愧。

題外話:好少本地師傅

無可厚非,本土師傅買少見少,原因可能係生活水平提高,唔想做呢D「粗重野」,再加上「強國」師傅人數眾多,有些質素更是不錯,因此現在愈來愈多骨場都有「強國」按摩師傅駐場。

只是,阿守覺得很多「強國師傅」把強國的壞習慣帶來香港,例如 Tips 會開天殺價,因為等客人落地還錢,如果冇錢就 Hea 做,明顯係想搵快錢,而不是長期作戰,建議骨場小心呢類師傅。

Vegas Spa (78分)
電話:2538 8922
地址:九龍尖沙咀加拿芬道45-47號宏生大廈6樓B座
網站:http://00069.com/VegasSpa/
短評:新裝落地,環境乾淨,只是略嫌設計單調。五間房間都附設浴室,只是面積不大。交通尚算便利,地鐵站一出行10分鐘即到。師傅數量剛好,而且主打年青和純本地,吸引力不少。
分數:環境(3.5/5)交通(4/5)師傅(4/5)接待(4/5)價錢(4/5)=19.5/25

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.