Header Ads

新場報告+LINE友分享


新年前後一直都好忙,有陣事又會飛日本、台灣做野,早排仲趁泰國政局好返D,去玩幾日先返黎,較少時間在香港做按摩,因此少了很多分享。最近有新場開,於是索性一次過寫好呢個Post。


先講新場Men's Spa and Beauty,早排有去幫襯,場地不大,入到去見到個小廳,換完鞋就入房,不過它只有三間房,幸好每間房不算細,各有獨立浴間,裝修精緻,都幾靚,床是比一般按摩床大一點點,訓得幾舒服,要數缺點的話就只是水壓不大,其他方面都好OK。去過兩次,感覺都幾好。

據聞新場是某位喜歡按摩的客人注資開業的,選址在Vegas正對面的大廈夏惠樓,而開場幾位師傅都是由Vegas跳過去,現在連Part-Time大約有8位師傅左右,主攻後生。

有網友推介呢間場的Ric、阿朗:
有LINE友介紹Ric,阿守去試,手勢還好,穴位都算準,身形標準fit,幾好傾,樣子算後生啦,Happy Ending也專業。













再來就是其他LINE友的分享:











Pong也就是Vegas的大隻師傅,阿守之前斷斷續續都搵左佢四、五次,外形Body都好正,雖然手勢只係一般般,但Happy幾好享受,唔做1069,相比下Tips就顯得貴少少,不過佢呢款係骨場少見的。
阿守也試了Eden新來的後生師傅Leo,雖然唔係大隻,算Sporty,但幾靚仔,眼大大男人樣,絕對係阿守杯茶,按摩有力,手勢只一般,不過Happy幾開心,相信之後會一直搵佢。仲有補充,Eden之前的Jason回歸了! 
至於私按,最新試過都係旺角阿Vic,熟透男一名,身材練得好好,以佢年紀來說是非常難得。出身大場,按摩推油技巧不俗,Happy的自由度亦高,都玩得開心。唯一美中不足是按摩時,佢有唔少電話打入,都幾忙。

2 則留言

網相世界 提到...

我是一個新人,請問做BODY MESSAGE時技師是否全裸呢

Unknown 提到...

一DD,唔同師傅唔同做法

So Gay HK. 技術提供:Blogger.