Header Ads

[蘋果] 亞洲先生爭入圍 騎呢擘腿Vs震波肌男



《ATV2014亞洲先生競選》內地賽區面試正式開始,昨日大會移師廣州酒吧進行首輪面試,絕對是包羅萬有。25名選手為爭奪入圍資格,各出奇謀,有選手晒拔罐背、做一字馬露毛、胸懷咖喱雞、激凸下體博出位,奇招可謂層出不窮。


參賽者當中不乏騎呢選手,亦有來自各行各業,如夜場經理,還有各式各樣的選手,好像一對酷似《康熙來了》主持陳漢典的短矮孖仔齊齊應試。而芸芸選手中最耀眼奪目的要數兩位26歲筋肉男,他們分別來自俄羅斯的君士坦丁和烏克蘭的馬克。

Source : http://hk.apple.nextmedia.com/entertainment/art/20140629/18780650

阿守:如果《蘋果日報》唔係港聞同專題都係保持中立,唔怕中央,阿守根本唔會睇呢份報紙,尤其是誇張失實兼極度偏見既娛樂版。呢批亞男,有幾個唔算太差,都畀佢講到騎騎呢呢!


身材健碩的俄羅斯紋身選手君士坦丁,即場表演「震波」,即令人想起大力水手。

個樣十足十曹格的黃文豪,拔罐後參加面試,成功出位了。
全場最老的選手35歲楊俊,雖然貌似田亮,可惜腰間有少少脂肪。


1 則留言

aznazn88 提到...

根本唔會睇《蘋果日報》呢份報紙,尤其是誇張失實兼極度偏見嘅港聞同專題,完全唔係中立

So Gay HK. 技術提供:Blogger.