Header Ads

HeHe團係乜黎?


近排網上好多人成日講,佔領行動的學聯秘書長周永康及副秘書長岑敖暉之間有「緋聞」,明喻暗喻二人間有一種男生之間的愛,簡稱「HeHe團」。「HeHe」一詞源於高登討論區,代表兩個「He」,即係「男男」或男同性戀咁解,其後更有網民引伸至「sheshe」,意指女同性戀。


雖然,阿守本人覺得岑敖暉的確係幾靚仔,但係眾所周知,兩人並非同志,就係因為呢場運動搞左咁耐,鏡頭前佢地成日出雙入對,又拖手又互攬,Gay Pride又雙雙出席,畀人傳係hehe又真係冇計喎!


只不過,「hehe」一詞的發音像人類的笑聲,有開玩笑的感覺,這類BL(Boy's Love)意識上比較正面,尤其是呢二十年間社會上提起「基佬」二字,真係有少少Negative,希望「hehe」或「sheshe」這類灰諧惡搞的名詞,能夠多多少少沖淡「基佬」的負面形象。


新一代學生民主運動的hehe團,其實仲有早前台灣的陳為廷及林飛帆,他們的行動力和凝聚力絕不能少覷。

華人社會的民主未來,靠你們了!


沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.