Header Ads

「筲箕灣性奴事件」


最近阿守收到個Email,講左個幾瘋狂既「筲箕灣性奴事件」畀阿守知,阿守唔知呢單野有幾多成真,主因都係毒品累事,不過又真係似層層,因此整理一下來龍去脈,還原情節,大家唔當係真人真事,都可以當鹹古睇下囉!


*****************************
故事既開始,源自 JackD 交友 APP,某個靚仔A係1仔,身材算高瘦,平時都有擺自已個樣上去識人既,某一日,有一個大隻仔「Hi」佢想約波,傾左一陣,大隻B話自己係淫0,筲箕灣自己屋企有地方,仲想玩 Chem Fun(即係 Take 野啦)。

靚仔A心諗大隻B身型正,應該玩得開心,應承之後大隻B叫佢出發之前食左先,咁去到佢屋企之後,藥力就剛剛上腦。咁岩靚仔A身邊有少少,食完就出發。

去到大隻B筲箕灣屋企,一開門,歡迎佢既竟然唔係大隻B,而係體型大幾倍的肥仔C,靚仔A當堂呆撚晒,唔識郁,然後肥仔C就伸手拉佢入屋,話一場黎到就入黎啦!

本來靚仔A係諗住一走了之,不過佢黎之前已經 Take 左野,身體同個腦開始唔聽洗,擔心返去途中會畀差人逗,半推半就之下就入屋,諗住抖一陣就閃人。

沖完涼畀人收起衫褲

只係估唔到肥仔C就係睇中呢一點,入屋鎖門之後,就送靚仔A去沖涼,話沖完涼會清醒返D,點知沖完之後,發現自己D衫褲畀肥仔C收埋晒!

肥仔C見到個1仔赤條條,一臉淫樣咁同佢講:「一場黎到就搞埋啦!」然後開始抱住佢搞佢。

雖然靚仔A係藥物影響下,頭昏昏咁,都仲識得推開呢個呃人既肥仔C,但肥仔C實在又大件又大力,而且經驗老到,摸多幾摸就搞到 High 晒,扯晒旗硬晒 [車太]!

卡住呢個 Moment,靚仔A只有兩個選擇:繼續留低畀呢個危險既賤人搞,或者冒住畀差人逗既危險離開。權衡利害之外,無奈留低。

最精彩既係肥仔C突然同佢講:「不如我畀個眼罩你笠住啦,睇唔到野仲 High 丫~!」

當時靚仔A心諗,你都知你自已又肥、又樣衰、唔見得人呢!不過肉隨砧板上,「無眼屎乾淨盲」,死就死啦!

根本就係強姦

靚仔A半推半就下被戴上眼罩,然後肥仔C立即壓上身,用咀瘋狂含佢碌J、袋底、屎眼咁,總之就奶晒佢全身,搞到靚仔A就算唔鍾意都 High 爆死,中途仲餵佢食埋偉哥同其他 Drugs,好在條J由始至終都係半軟硬,無論肥仔C點樣搞點樣坐上去,硬唔到就入唔到,呢一點靚仔A都安心D,唔洗整污糟自己,可惜最後都係逃唔過肥仔C個口爆技,爆佢成口精!

出精之後肥仔C仲未放過佢,壓住佢唔放,Body to Body 係咁磨係咁奶,靚仔A郁又郁唔到,走又走唔到,慘無人道,最後唔知過左幾耐,真係畀佢玩到謝謝地,藥力又過,於是又求又氹,話自己真係硬唔到,玩唔到,肥仔C就好似女王咁恥笑佢幾聲,先畀返D衫褲放佢返屋企。

靚仔A事後諗返起,呢D其實同強姦冇咩分別,好似做左性奴咁,每次提起都覺得羞家,呢條肥仔C用假相呃人不特止,仲昆人 Take 野先,上晒狀態冇得返轉頭就夾硬黎,仲收埋人地D衫褲,真係PK到冇人有。

剩係劫色執返身彩

故事就講完,總結就係,Take 野遇著個變態佬,真係喊都無謂!今次靚仔A算好彩,只係畀變態佬口爆,如果係劫財劫色,影埋相拍埋片,甚至惹到D性病 HIV 就大鑊啦!

都係個句,「Take 野,No Way」!

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.