Header Ads

按摩貼士雜談



曾經有很多網友在 MSN 跟阿守傾計,講到佢地遇到很多按摩師傅,在推油之後都沒有 Happy Ending,大家都係男人,都好明白推油之後真係好易「興恰恰」,然後師傅又唔會幫你出火,谷住谷住真係好無癮!問阿守點解會咁?

其實,你想阿守我點答你呢?


「主動」追求快樂

相信好多人都唔知,原來除了 1069 之外,其實連打飛機、摸袋袋、撩錢罌,呢D會引起性慾的行為通通都係歸類為性服務(賣淫)!

而香港法例話到明,經營賣淫場所係犯法的,因此骨場好怕警察放蛇,唔會畀D師傅亂黎。

如果大家想在房內開開心心享受按摩服務連 Happy Ending,就要醒水D主動畀 Signal 師傅,暗示同明示表達自己唔係差人,而且對 Happy Ending 有所需求。


如果現在有按摩師傅睇到呢篇野仲好,警察放蛇係唔會主動去摸師傅的,因為代表佢已經「主動引誘」你去賣淫,佢已經違反左守則。

就算上到法庭,個官都唔會信警察,正如報紙講到D警察潛入雞竇放蛇,唔引到隻雞主動提供性服務,都唔會吹雞拉人咁解!

誰人主動是重點!


首先,如你想要特別服務,可以在按摩過程中,輕輕摸一下師傅,示意你係 Gay 佬,對佢有意思,通常師傅畀個客人摸幾下,就會知道乜野事,好多時 Happy Ending 都會自動波添!


吹水暗示身份

另外,大家都可以在按摩途中,跟師傅吹水,話自己曾經去過邊間骨場按摩咁咁咁,令師傅覺得你又係 Gay,又需要 Happy Ending,同埋熟知行情,等佢降低戒心,要 Happy Ending 都容易得多!

當然,吹水時唔好唔抹咀,講到天花龍鳳會令師傅以為你爛滾爛玩,搞到師傅會懷疑你會唔會惹到一身病,唔掂你不特止,以後仲唔接你呢個客都得,到時就真係偷雞不著蝕把米。


師傅開價有因由


好多時,師傅同客人在 Happy Ending 前,都會傾好價錢,例如 +100 可以打飛機,+200 可以畀你任摸,+300 除埋做 Body 等等。

阿守當然知道好多人都唔想遇到呢D場面,因為講錢傷感情,明明係唱緊國歌升緊旗,都畀人扯返落黎,冇鬼癮。

之但係,有幾多個師傅唔想保障自己的利益?

試想像一下,如果佢地日日都遇到D專走貼士、食完唔畀錢D客,會點?

除非係熟客仔,否則大部份師傅遇上生客都會企硬,呢個時候大家就可以合作D、鬆手D,咁 Happy Ending 亦會更 Happy。

有唔少網友講,真係唔知要畀幾多,阿守認為可以參考一下強國的標準價:100 蚊打飛機、300 蚊 Body、500 蚊 1069,大家玩得開心既,師傅又係你杯茶既,埋單時咪畀多DD囉!

當你成為佢既熟客、或成為骨場的熟客,D師傅就會識行自動波架啦!

如果認為怕畀得多,蝕晒底,阿守奉勸你一句:

唔開心可以唔好玩

要玩,就要對得住人,對得住自己。


最怕「刀手」師傅

只不過,作為客人,最怕就係遇到D「劏人唔洗本」的師傅,佢地可以完全跳過打飛機門檻,直問做唔做 Body,包一齊沖涼,然後開價三五七百,唔係話錢銀問題,而係覺得自己唔知點解由生物鍊頂層的人類,「降呢」做任劏的水魚囉!

更離譜既係,當拒絕師傅的要求之後,氣氛就會變得超尷尬難受,然後按摩的手就由一雙變一隻,力度由十分變一分,90 分鐘變 60 分鐘,到時大家你眼望我(屎)眼,大家都唔好受,何必呢~

另外,阿守都唔想遇到一D玩多過按摩的師傅。阿守去得骨場自然想要有按摩服務,如果一黎就玩,倒不如直接叫鴨好過,同樣價錢,任玩之餘,仲可以任揀,比起骨場的遮遮掩掩爽快得多。

不過,「阻人發達,有如殺人父母」阿守很少在 Blog 寫呢D不良師傅,因此大家會見到阿守唔會講某D骨場或師傅,就係咁解!只係如果大家想交流見聞,不妨加阿守 MSN 或 Email 吧!sogayhk@hotmail.com


師傅怕麻煩客人

刀有兩面,除了客人不想遇到不良師傅外,聽D師傅講,好多時都會遇到一D唔想做的客。

例如,有D客竟然可以講到明話想一百蚊全包,1069 含吹奶啜磨擰 Fing 樣樣做齊。

Hi 大佬,一百蚊連按摩錢咪只係四百幾?即係連一隻雞都不如?呢個價係完全唔尊重囉!

就算係美金丫,個師傅都未必肯擺你條野入口啦!有病起上黎,多多都補唔返!

就算真係有客畀足錢,有D野師傅都呻真係好惡搞,完全唔想做!

例如客人要求食師傅新鮮痾出來的便便!!!咁重口味,原來唔係 GV 既幻想情節,而係真正會發生!不過,有幾多個師傅頂得順?

又例如在房內大戰 3P、4P 咁,或者要兩個師傅一齊「做」畀個客睇,甚至乎有客會 Outcall 一堆師傅上黎雜交。

有個網友同阿守分享過,佢話骨場通常都唔會畀幾個師傅一齊出 Outcall,除了怕舖頭冇人手之外,師傅之間仲要日對夜對,之後返工會尷尬到暈,好多時都會拒絕。不過佢就精甩尾,試過每間場都會 Outcall 一個,到時大家又唔識唔熟,玩都放D啦!

其實,阿守都鄧D師傅慘,骨場好多師傅真係只係做按摩,Happy Ending 可能只係接受到打飛機,穩穩陣陣賺到舊錢就算數,唔係話代表佢地生活中冇性愛,而係接受唔到同陌生人玩。

當然,遇到呢D客,師傅同骨場會自己執生架啦!只不過阿守覺得,如果要玩到呢個地步,點解唔叫鴨呢?明買明賣,價錢又差唔多,奇怪哉!

5 則留言

Unknown 提到...

好有用,感謝!

但係tips 同按摩收費係咪應該分開俾?

即tips係房俾師傅,收費就出面俾?

Unknown 提到...

阿守是這樣的, 大額數的都會在房內交收, 給師傅安心, 如果普通1-200蚊, 都會選擇出reception畀埋.

Unknown 提到...

謝謝啦~

Augmentin 提到...
作者已經移除這則留言。
Augmentin 提到...

我係新手, 咩都唔識, 但又想出嚟玩下.

請問玩BODY即係包D咩?

TIPS係咪玩完臨走先俾?

玩完想沖涼嘅話, 咁係咪俾咗TIPS師傅會自動波走人架喇?

So Gay HK. 技術提供:Blogger.