Header Ads

[蘋果日報] 肌男汰弱 肉女留強



這邊猛男手瓜起展、胸膛寬闊;那邊美女小腹平滑、手臂結實……現代人視體型管理為終身事業,健身男女訴說肌肉背後要節食操練,原因只是簡單的一句:「因為我鍾意!」

健美型男范家裕

 「我係做消防員嘅范家裕,今年34歲,細個時好瘦弱,畀人叫潺仔,到中學第一次去健身室玩,越練越大隻,上咗癮就玩落去。健身令我變得專注同有鬥志,對消防員工作好有幫助,拎重型工具都可以靈活自如去救火救人。

肌肉型大隻佬係咪得人鍾意就一半半,曾經試過當面畀女仔話我似綠色巨人,又有女仔同男朋友講:『你咪練到咁大隻呀,練到咁大隻我唔要你㗎!』我冇唔開心,因為操fit係為自己鍾意,唔係取悅人哋。

我結咗婚有兩個仔,太太唔想我玩比賽,因為太專注會忽略咗屋企,但每次完成好有滿足感,所以仍然會參加。

我2001年開始參加全港健美錦標賽,拎過五屆冠軍、三屆亞軍同兩屆季軍,上年仲代表香港去美國參加阿諾舒華辛力加(Arnold Schwarzenegger)主辦嘅健身賽,全球22個選手中排第9,都好滿意。我喺場內遇到阿諾,佢60幾歲仲好fit,我有信心到咁嘅年紀都可以keep到咁嘅身型。

健體美女Josephine

「我係Josephine楊嘉燕,今年21歲,由細到大都好活躍,因為跌傷腳唔可以打籃球,於是開始玩健身。讀完毅進課程後就做健身教練,呢份工需要好多體力,30歲左右就要諗後路,例如轉做私人授課或者轉工,但暫時仲好鍾意做。

女仔嘅體質要練肌肉都唔係咁容易,但玩健身確係容易吸引異性,因為好少會見到女仔玩啞鈴同器械,女仔好艱苦、好專注咁做運動,會令男士覺得好吸引。

我參加過兩屆『健體小姐』比賽,兩次都得季軍,喺台上有四個自選動作,女仔唔係鬥大隻,而係睇整體係咪均勻,要練得靚係好難。比賽最難之處係有三個月要減磅戒口,要有一份堅持先可以做到。



Josephine修身小貼士:

1.不應胡亂節食,要計算每日所需卡路里
2.健身先定目標,再擬定訓練計劃
3.年長女士若首次健身,最好有教練指導,免方法錯誤弄

范家裕健身小貼士:

1.注意飲食,少吃高脂食品
2.留意體重會否過輕或過重
3.充足睡眠應付鍛練

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.