Header Ads

[蘋果日報] 清熱酷男:筋肉 Him 引同志偷窺




身高逾 6 呎的男模黃嘉謙(Him),近日加盟王維基旗下的城巿電訊,在新劇《驚異世紀》跟梁小冰演夫婦,二人外形有點老妻少夫味道,Him 即抵死說:「我個妝要化老啲,小冰都好後生,咁咪襯番。」

健身回春

Him 雖已 39 歲,但樣貌較真實年齡年輕,不老之謎是狂做 gym。筋肉Him自爆經常在健身室迷倒同性戀者,他說:「佢哋眼光似強姦同非禮我,同佢哋眼神接觸,我真係唔可以當唔知。我仲試過做完健身去冲凉,沖沖吓發現有人擒高(目及)我,於是我一邊披毛巾,一邊衝去捉佢。」

Him 自此留下陰影,每次健身完必回家才沖凉,他表示寧惹緋聞也抗拒傳斷背,他說:「我好直。」

問 Him 滿意身形嗎?他說:「我仲未練好 6 嚿腹肌,練肌肉要食得好清,少少肥膩都唔得,咁樣好辛苦,又唔可以同朋友食飯,會好寂寞。」Him 雖然小心飲食,控制食量,但有時都忍不到口,他說:「我容許自己半年食一次東坡肉同梅菜扣肉。」

採訪:比華利



Profile

姓名:黃嘉謙(Him)
胸肌:42吋
身高:6呎2吋
嗜好:烹飪、聽歌、閱讀和健身等。
出道:6年前由美國來港進軍模界,曾拍滙豐銀行、中國移動和生力啤等廣告。08年參演亞視劇《法網群英》,近日跳槽城巿電訊,參演新劇《驚異世紀》。







召喚經典男神:古天樂黑實型男

雖然古天樂不算大隻仔,不過自從他曬黑皮膚,男人味立即飆升,由唇紅齒白的小生,轉型至古銅色型男極之成功,相信都冇乜機會看到他再白番。近年古仔在影圈甚吃得開,年年都有幾套電影上畫,入行以來他與緋聞絕緣,唯一承認的女友是黃瑩,近年他忙到甩晒轆,經常表示冇時間拍拖,看來 fans 要等他成家立室仲有排等。

撰文:玉兄







沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.