Header Ads

按摩小事三則半



呢排多左去沙灘晒肌係真既,去台灣泰國呢D同志熱點亦都係真,因此唔多時間留係香港按摩,而且都想呻一下,阿守呢兩個幾月大大話話都試左十個新師傅,真係得呢三個介紹得落,其他的可說是 AVG 以下,唔係無心按摩,就係廣告同真人相差甚遠,打擊甚大!

成熟大隻 Davis

在 Toilet Wall 新上牌的 Davis 按摩,阿守見廣告話係成熟肌肉型,又好似幾好 Body,就打電話去問,回答係 $400/90 分鐘,再問佢係唔係有私人地方,佢就答係尖沙咀亞士厘道Obsession Spa,仲話間舖細細間,都算私人地方。佢同老細熟,返五點後屬 Part Time(佢地終於請到師傅了,唔洗兩公婆做生意)。佢話去舖頭做 $400,Outcall 貴一倍,而且又店內又有按摩床,咁講一定要上去啦!


入到房沖完涼,Davis 入黎,一睇佢真係有肌肉喎,樣子都算男人樣,雖然唔係大大件 Fitness 那一種,但都唔會肥,聽佢講都四字頭,不過 Body 仲 Keep 到咁真係唔容易,大家香港人更少了一層隔膜!

按摩技巧幾好,果然係大場做過,只係推油比較求其,感覺係為了撩興阿守而做的工作,不過 Happy Ending 都算自動波,唔洗出聲就識問洗唔洗,仲自動自覺除埋衫,見到咁唔通唔食咩。雖然唔算好硬得,但內容都算收課,值得一讚。

年青大隻 Don

另一推介的是 Eden Spa 的 Don,過去一個月都搵過佢兩次,廿二、三歲仔,高大之餘,黑黑實實又有肌肉,廣東話溝通冇問題,難得是按摩手勢好好,又有力水,聽佢講師承 Jason,唔怪得有板有眼!

佢推油都很有傳統用力的手法,而且 Happy Ending 前會好有禮貌咁問,又冇開價,真係比較舒服。只是 Don 有個阿守麻麻的地方,就係佢講野比較 Cam,好在其他行為都仲算係一個男仔。

這是因為,阿守曾經在同區的某骨場,就遇過一個勁 Sissy 的師傅,看似弱不禁風,卻擁有強勁指力,按得係好,只係講野時輕飄飄的陰聲細氣,搞到成間房既氣氛怪怪地,就算睡在超大泰式床都完全冇 Feel 囉!其實件事都成兩年幾前發生,只係印象到依家都仲深刻!

私按大隻 Mick

最後就係私按,MSN 有網友介紹一個在銅鑼灣的大隻仔私按,叫 Mike,不過原來阿守 N 年前在 Poseidon 舊店試過,記得個陣係叫 Tony,佢離開左之後就唔知去左邊,估唔到隔左咁耐都遇返佢,當年佢都好按得,Lean Fit 加DD肌肉,樣子都後生,又係香港人,真係幾掂!

開價 $400/90 分鐘,事隔多年,見返佢身子仲精壯左,胸大左,阿守記得佢好耐之前講過自己成三十幾歲,依家樣子都仲 Keep 到後生白淨,真係護膚有道。同樣地肩膀佢按得最好,大力舒服又岩位,推油又夠力水順暢。難得是 Happy Ending 經驗豐富,果然是辣老薑!

題外話,阿守好耐之前係 Grotto Spa 搵過幾次的 Mick,竟然畀我在 Jack'D 搵到佢,傾左陣,佢話自己已經轉營出黎做,都算搵到食!大家有興趣不妨幫襯佢。


16 則留言

Unknown 提到...

怎樣可以找mike 做massage?他有没有網址or blog?

Unknown 提到...

我問問佢先..

Unknown 提到...

謝謝你.

網相世界 提到...

請問可唔可以send比我,同價錢係唔係包happy ending要唔要比小費,謝謝

Blogger 提到...

可否提供mike 的聯絡方法

Blogger 提到...

可否提供mike 的聯絡方法

Unknown 提到...

i want to know also, thx

sergo48 提到...
作者已經移除這則留言。
yekcim68 提到...

Can you please share with us the contact? Thanks!

RL 提到...

Do you have the contact of Mike?

vk0213 提到...

我都想知道

Unknown 提到...

我冇可能在網上公開人地電話既, 其他聯絡方式的話, ADD我MSN或者EMAIL問我吧~~sogayhk@hotmail.com

Blogger 提到...

我已email 過你,希望你有空回覆我,謝謝!

網相世界 提到...

己send email給你,期望你的回覆,謝謝

Unknown 提到...

我都想知道, 可否提供mike 的聯絡方法.

Unknown 提到...
作者已經移除這則留言。
So Gay HK. 技術提供:Blogger.