Header Ads

(推介) 9個Gay教你如何追男人



最近在網上搵到條片「9個Gay教你如何追男人」,入面有9個基佬講出幾個Point教你溝仔,男女合用,佢地講D野都有少少道理,又其中有幾條仔仲幾陽光靚仔(例如大相呢一張),不妨一看。




追男仔Tips 1:唔好急於表白,要讓他們反過來追你。

追男仔Tips 2:利用市場差異策略,讓自己的性格及打扮與眾不同,引起對方好奇心。

追男仔Tips 3:唔好同身邊Gay朋友打扮成一樣的Style,因為條仔好容易鍾意你朋友。

追男仔Tips 4:唔好走中性路線。如果冇自己Style,可以走清純路線。

追男仔Tips 5:不單在物質上,而是在精神上支持他,因為男人都是小孩子。

追男仔Tips 6:不要過度玩心理戰,適當的欲擒先縱。

追男仔Tips 7:找個朋友親近目標,有事上來都幫到手。


其實「9個Gay」系列仲有幾集,大家得閒都可以上「大陸Youtube」YOUKU搵搵。

9個Gay教你和土豪做朋友
9個Gay教你治癒失戀
9個Gay教你幸福約會
9個Gay教你回家過年 (推薦,勁搞笑)
9個Gay系列之你的男友是不是Gay




順便一提,原來呢D片係由大陸同志交友APP「ZANK」呢間公司宣傳而攝製的,好有誠意!呢個APP都唔少大陸人,鍾意北上蒲吧的不妨下載。iOS、APK同WP都支援。
網站:http://www.zank.mobi/




沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.