Header Ads

[蘋果] 殺上GAY桑拿 警撿偉哥興奮劑


油尖警區特別職務隊第2隊根據線報,昨晚9時許,突擊搜查柯士甸道一間專招待男賓桑拿,搜出20樽第一類受管制藥物(興奮劑類)、偉哥及31包共重32克冰毒,總值約1萬7千元,行動並中拘捕40歲姓譚男負責人,涉嫌「藏毒」、「販毒」及「藏有第一部毒藥」。






老闆經營有要求 注重拍拖Feel

昨晚被警方掃場撿獲偉哥及興奮劑的大帝桑拿,可謂同志歡聚的勝地,老闆蘭子希望桑拿有別於一般的同志桑拿,要成為一間有品味、有拍拖感覺的同志桑拿。

根據大帝桑拿的網頁介紹,桑拿特設按摩椅,成雙成對擺放一起,該情侶能手牽手一起享受按摩,讓訪客有高尚及放鬆的感覺,「點做大爺都無問題」。 

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/breaking/20140529/52524849


阿守:事實上,尋晚有人用 Line 通知阿守,話大帝有一班差人上去,可能係查牌,個陣都以為冇乜野,點知訓醒睇新聞先知咁大件事,唔知係畀人整、定係早就畀差人跟,總之一旦牽涉到冰毒就大濟!

其實,大家平時去桑拿玩,唔Take野就一定冇事。祝好運。


沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.