Header Ads

叫鴨遇劫「古仔」分享



最近收到有個叫Peter既網友Email來信,話要投訴某某大陸鴨Hea做之後,再搶錢打人,最後仲加埋恐嚇,身處其中真係嚇死人,當事人仲希望阿守能夠幫手出文,讓其他人小心咁話,之後阿守曾經Email問返當事人,有冇任何證據,例如雙方的通話紀錄(撥出紀錄、LINE、WeChat等),不過未有回音,因此阿守都費事指名道姓,依家唯有當「古仔」咁同大家分享。


事先聲明,呢件事只係單方面投訴,基本上沒有任何證據,阿守亦都刪除左鴨仔既名同電話,大家有詢問可以Line阿守。


「你好,本人是美國華僑,my name is peter,real name,年紀較大。之前也是在gayhk找人,很多時都是假照片,但我也沒拒絕,但今次這位大陸人太過份。

我叫他上我酒店,他是真照片,情況便是他態度已不好也算了,服務馬虎,只15分钟,原本說好800,上門1000,但做完他要2000,還罵我老沒記牲。 

哪我說身上只有一千,他竟然搶去我银包,搶走我另外200美金,還打了我ニ拳,說叫我小心点,否則叫其他人再上來打我。 

原本也算了,當行衰運,不過希望你能報導此文章,讓其他人小心。」


係gayhk睇廣告叫鴨係有一定程度的風險,除了假相假人之外,低質的服務也沒有投訴途徑,仲可能遇到呢D「惡霸鴨」,唔死都喊三聲。

基本上,阿守好多時都同身邊D朋友講,叫鴨四件事:唔好用自己電話、唔好係自己地方、只帶肉金及交通費、有咩事報警。

佢地人生路不熟,又唔係永久居民,報警佢地會非常大獲,佢地仲驚過你丫,所以出左事就唔好怕!


PS前:只不過是一個普通到極點既中佬。
PS後:假肌肉Key上,削骨整容。
唔少真鴨都用較自然的相片。
估唔到依家仲有D咁低質既PS相。
So Gay HK. 技術提供:Blogger.