Header Ads

小心!肌肉鴨靠恐嚇搵真銀


唔知大家對呢幾年成日來香港掛牌的鴨仔有冇印象?有D周身肌肉,做一又勁,仲好好 Service,真係睇到都流口水,就算開價一千至千二都仲有大把客爭住搵佢。不過阿守最近收到一位讀者A先生來信指控其中一隻鴨仔X恐嚇兼勒索,滿口大話,仲想無條件勒索三萬蚊,驚未?


隔幾日執佢一劑

是咁的,五、六年前,鴨網捲席全中國,好多鴨仔都會穿州過省搵食,香港當然係唔少鴨仔的目標。呢個X都少有薄名,落黎香港掛牌都幾受歡迎。

事實上,X初到港開價都只是八百至一千蚊左右,算正常價。A先生第一次叫X,食過一次後覺得X超正。之後只要X一到港,A先生隔幾日就會租酒店房執佢一劑,可說是近乎「迷戀」。


自爆來港方式

壯鴨 Jay 做了五、六年,經驗豐富。 
那時,X向A先生講自己係為賺多幾個錢就拋個身出黎做。

X透露自己早些時間畀個客包左黎香港玩,恩客又幫他來港工作,不過工作表現未如理想,成日同老細嘈,再加上恩客又狼又大食,日日做到連X都頂唔住,最終都係走佬。

後來先直接在香港掛牌搵食。


電話直接問拎錢

某一天,X突然主動打電話畀A先生。X講:「阿A丫,我最近冇乜生意丫,可唔可以畀幾千蚊我丫?」A先生心諗大家總算係N夜夫妻,一時心軟下就畀左佢。

過多排,X又打電話畀A先生又想拎幾千蚊,呢次A先生覺得唔可以再係咁落去,於是一口就拒絕左佢,點知X死鏍唔放,連續打幾次電話畀A先生拎錢,A先生真係變做 ATM。

最後一次X更同A講:「香港真係搵唔到食,接唔到客,我唔留響香港,我想要D水腳,三萬蚊,你畀完就乜事都冇,唔會再煩你。」


搶錢不遂就恐嚇勒索

現時中國鴨網有太多假相,小心。
A先生梗係唔制啦!無啦啦點解畀咁多錢你洗丫?不如去搶!

估唔到X突然恐嚇A話:「我係香港識好多人架,你再唔畀,我會搵佢地搞你,我跟蹤過你,知道你住邊,同埋去邊度工作,你唔好再玩野啦!」

A先生仲係冇乜社會經驗,遇到呢D人講呢番說話,真係有得震冇得訓,又唔可以同屋企人或者朋友商量喎!

之後X仲用電話 SMS 喪 Send 短訊嚇A先生,迫到A先生終於忍唔住,要爆了!A先生決定去報警,仲要係拿拿聲去屋企附近的警局報案。

因害怕警察真係要做野的話,會搞到好大件事,不單止屋企人,就連公司D人都會知道,通晒天,到時仲大劑。

A先生無可奈何,唯有無助撤退,就連口供紙的 Copy 都冇拎走。


兩次轉電話甩身

最後,A先生只有走去轉電話號碼,仲要連轉兩次,起初都仲心驚膽跳,怕X真係殺上黎屋企同埋公司,點知過左幾個月都冇事發生,就知道X原來只係隻紙老虎。

過多一排,A先生仲搬埋屋、換埋份工,一了百了。

諗返轉頭,X邊會花咁多時間去玩跟蹤丫,倒不如做多幾單生意唔好咩?


提醒其他人別中招

呢五、六年來,A先生心裡都有呢條刺,每次見到X在香港掛牌,心裡面都會痛一痛,內心的陰影揮之不去。

由於A先生唔信X只係勒索過佢一個人,一定有其他人都中招,所以報料畀阿守知道,希望阿守能夠在 Blog 內講返件事出黎,讓大家遇上X時要多加小心。


真相:信則有,不信則無

依家想搵D真鴨相都幾難囉!
A先生自知口講無憑,不過阿守早在幾年前已由朋友處聽講過呢件事,估唔到幾年後的今天,竟然會認識事主本人。

A先生實在沒有任何動機,去花幾年時間「做臭」X呢個人的名聲。

空穴來風,未必無因。

人在做,天在看。


玩仔要小心

A先生自言當年經驗淺薄,投放感情、迷戀鴨仔已經唔應該,更被無錢無權無勢的「過江鴨」兇返轉頭,更加無面,因此A先生依家叫鴨玩仔都係抱住「一夜情」或「集郵」的心態,以免歷史重演。

仲有,阿守建議大家叫大陸仔前,最好準備多一個電話號碼同埋一個虛假身份,否則遇到X呢種人,甩身都容易得多。去便利店買一張幾十蚊的電話卡,再去先達或深水步買部二、三百蚊的二手電話即可。小小成本就可立於安全之地,抵!

5 則留言

Unknown 提到...

聽得呢類新聞多,依家已冇晒信心!最記得早前有人用柯震東張相呃人,簡直離9晒譜!

Johnson 提到...

係唔係黑白相嗰位?我都聽聞過!

Unknown 提到...

我都有些少叫鴨(在香港和內地)的經驗,可否把好鴨和壞鴨的照片都post一下,讓同志們心中有數?

Unknown 提到...

我都有些少叫鴨(在香港和內地)的經驗,可否把好鴨和壞鴨的照片都post一下,讓同志們心中有數?

Unknown 提到...

歡迎至極,求之不得,sogayhk@gmail.com詳談

So Gay HK. 技術提供:Blogger.