Header Ads

蘋果娛樂版有講脫衣舞男 Show



個幾月前阿守提過六月中有隊脫衣舞男來香港做騷,咁開放!香港有脫衣舞男 Show 睇!,依家新聞娛樂版有少少相睇!唔知大家有冇去呢?現場女多過男,氣氛仲好 High,不過單身男仔去真係幾尷尬呢!


[蘋果日報] 「慶幸自己係單身」 Ana R.冧脫衣舞男恨抱抱


Ana R.和師妹 Jessica C.齊齊甩拖,前晚兩人結伴看脫衣舞男組合 Chippendales演出,八位肌肉猛男大跳火辣脫衣舞,等愛的 Ana R.大騷事業線,更謂:「我從未如此慶幸自己係單身!」



拉斯維加斯脫衣舞男組合 Chippendales前晚在灣仔會展開騷,八位肌肉舞男個個胸肌發達,其中三位成員更在場外恭候,女士們除瘋狂拍照及尖叫外,更有粉絲大叫「 Oh My God!」肌肉男更吸引 Ana R.、 Jessica C.、馬詩慧及跳舞組合 HotCha成員 Winkie等到場欣賞。

Jessica緊張打冷震

Ana R.直言最愛肌肉男,大讚他們又弗又年輕,她說:「簡直係 super heros!頭先真係好想佢哋抱起我合照,從未如此慶幸自己係單身!」首次欣賞 Chippendales演出的 Jessica C.謂:「頭先影合照嗰陣,我成個人震晒,都未試過咁緊張!」問她們可感尷尬? Ana R.笑言本想偷偷入場,可惜被記者發現,又表示會衝出去與舞男們近距離接觸。

跳舞組合 HotCha成員 Winkie亦是首次睇騷,與舞男們合照時更環抱他們, Winkie說:「我好鍾意大隻男,頭先影相嗰陣發現佢哋好滑,可能係做得 gym多流汗多,所以皮膚都靚啲。」

採訪:盧妹 攝影:仇志德

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.