Header Ads

[蘋果日報] 無悔失去一切 只想做「真女人」 忘記她是他



天生男兒身,到了廿來歲,忽然喚醒軀殼內的女兒心。「她」易服變性,結果失去工作、失去朋友,更被家人趕走;沒有慈善收容中心願意收留她,一度淪落至穿着短裙露宿街頭。已排期9月做變性手術的她,流淚訴說自己的故事,希望換取大眾的理解和包容。記者:梁御和


現年廿多歲、已易名 Angel的她,四年前突然開始留意女裝服飾,買了一套回家試穿,「買咗一條黑色碎花裙同灰色吊帶上衫,一着上身就覺得原來女裝先適合我,感覺好靚好合身」。

自此不時獨自在家穿女裝。

兩年前,任職髮型屋學徒的她,一日鼓起勇氣,穿起黑色百褶裙、白色長靴、白色上衣及粉紅色運動型外套,毅然上班去。

老闆把她從頭望落腳、再從腳望上頭說:「你想點呀?」禁止她再以女裝示人。

家人割席 露宿公園

Angel當時已在服食荷爾蒙,她改穿鬆身衫褲上班,遮掩微隆胸部。一個月後,有商場保安投訴 Angel使用女廁。「老闆叫我無限期放無薪假。我問佢點解,幾時可以返番工,佢答我唔知,即係炒咗我啦」。

其後她搵工無數,皆遭白眼,「髮型屋、 Sales、文書工作唔請,要唔要見客嘅都唔請。

總之就算見工過程幾好,但只要佢哋見到我張身份證係男仔,但外貌係女仔,態度就會180度轉變」。原來的朋友也紛紛離她而去。

更傷的是家人背棄。「你要變性就唔好留喺屋企!」母親與她割席的一幕,歷歷在目。「我喺屋企成日都會着女裝,媽媽同妹妹都知道。

嗰晚我同佢哋講想變性,大家情緒就變得激動,最後我答應執嘢走」。父親在她兒時就走了,家裏只有媽媽和妹妹。

背着一個小背囊, Angel漫無目的在街上遊蕩,晚上瑟縮在聯和墟小公園的長椅上。「全身得個背囊、一條短裙、一件上衣同埋幾十蚊,後來仲連袋帶衫俾人偷埋,得番着喺身嗰套衫」。

每天她到公廁冲凉洗衫後,盡量把衣服擰乾,濕漉漉的又再穿上身,在公園閒逛吹乾後才躺下睡覺,轉頭又熱得汗流浹背。

夏天夜裏,蚊蟲咬得全身腫痛,穿女裝短裙的她又怕受欺凌,曲身躺在又窄又硬的公園長椅上,根本無法入睡。餓了,她就到後巷執紙皮變賣,好買麵包。

排期9月做變性手術

露宿了整整一個月。她不斷向社福機構求助,「當時手提電話都冇,不斷去酒樓借電話打去各個收容中心,冇一間可以收留我。男嘅收容中心話唔收留女性,女嘅收容中心又話唔收留男嘅,好無助」。

後來聯絡到同志團體香港彩虹,獲借出辦公室讓她暫住,更協助她申請綜援和單人公屋,近期終正式上樓。

離家兩年,她有勇氣站出來講「出櫃」故事,卻沒膽量聯絡媽媽和妹妹。遠望老家窗戶,她紅着眼說:「我只係想同媽咪一齊食飯,一齊坐喺沙發睇電視。」

Angel已排期本年9月進行變性手術,「我打算做完手術,再返屋企搵媽咪,到時佢冇得再阻止我,可以接受我」。

成年人忽然轉「性」屬罕見

精神科醫生黃以謙指出,大部份變性人從小就會覺得自己應屬另一性別,「係身體錯配咗」;到長大後才發現的情況,比較罕見,有可能是小時候知道這想法與朋輩及家人期望不同,心理上自行壓抑了。



團體倡設中性廁所

要在公立醫院進行變性手術,必須先通過一年半至兩年精神評估,確定當事人的換性需要及慾望,並以另一性別生活一段時間,看是否適應,以免將來後悔或出現精神或情緒困擾。

協助 Angel的香港彩虹幹事 Jimmy指,正等候做變性手術、或經醫生診斷為「性別認同障礙」人士,只要手持醫生紙,就可進入女廁,警方一般不會拘控。

他提倡設立「性別友善廁所」( Unisex Toilet),不限男女使用。「好多男變女嘅跨性別人士出外如廁時都好麻煩。入男廁固然尷尬,入女廁又驚被其他人誤會。」外國如澳洲,中性廁所佔了七成以上,但在港僅機場、小型餐廳有此設施。





阿守話:


Angel因為坦白,而被家人趕了出來,仲搵唔到工,其實真係幾慘,佢又唔係咩大奸大惡,香港真係倒退了!雖然阿守覺得佢幾可憐,但對呢類人只可以做普通朋友囉!


阿守識得個朋友,日頭都有一份好 Man 又話得事既工,原來佢夜晚同人開P時,會反串做女人,著晒絲襪高根鞋被人淫慾。見到佢玩到好High,四圍D人都會同佢又攬又跳,阿守都覺得佢好代入女人的角色,只係,阿守真係絕少見佢同人開波!


原因,好簡單!


搞基咪搞基囉,扮乜鬼女人?你估有幾多個男人要你地?直的男人只會要真女人,基佬更只會要男人。扮晒成個女人咁,邊個要你?搵食一定好艱難!


泰國有好多變性人,見到佢地鬼火咁靚,比女人更女人,都為他們開心。可是,男人變性後,永遠不會再有性興奮,因為做手術時會把JJ附近的所有神經線都切除,再植入假陰道,為了只是滿足另一方,值得嗎?


最後,要讚的是這報導是近期同志新聞寫得最好,最Touching的,畀個讚你。

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.