Header Ads

美國男生A片幫補生計 被逐出校


美國花州可可城 Cocoa, Florida – 當地一名年滿18歲的高中男生 Robert Marucci,爲幫補家計出演同性戀愛情動作片。奈何出演被同學和校長發現,而被勒令停課,更因出席率的問題有機會無法畢業。




消息通過 reddit,繼而登上主流媒體,更有支持Marucci的facebook群組出現。而校方接受媒體查詢時表示,因為男生副業被發現,收到有人打算欺凌他的「威脅」,因此勸諭他停課。但消息見報後,學校很快卻撤銷了停課令,讓Marucci重回校園。


阿守:其實Robert Marucci呢條仔幾正,有樣有身材,唔拍鹹片真係浪費!

其實外國對性工作者應該幾開放,好似肌肉男Channing Tatum咁,後生個陣做過脫衣舞男,之後被導演發掘,先可以拍D國際性大電影,好似《舞出真我》、《GI JOE》咁,仲有好似自傳式既《光豬舞壯士》,希望Robert Marucci唔好咁快被人打沉,你大把世界丫!


沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.