Header Ads

殺入元朗 Kindo Centre


早排有網友Line阿守,問阿守有冇去過元朗新開的按摩場Kindo Centre,佢開得咁遠咁鬼鼠,點會得閒去,後來年尾有日約了朋友入元朗食飯,咪兩個人打電話約好時間,再前後腳去幫襯,地點算易搵,搭西鐵轉輕鐵好簡單就搵到。


上去見到Kindo Centre係住宅單位改建,好家庭式設計,最犀利就係入到去個門口,見到一陣陣紅光四射,好似入左Sauna咁,錯,依家的Sauna都幾靚,應該係有D似N年前旺角有間超細Sauna場咁(好似叫Secret!),難聽D講好叫雞Feel。

玄關同大廳冇裝修可言,真係好似返左以前D公屋咁,白磁磚+木板囉,係乾淨既~~~但真係怪怪地。

然後入到房,環境算企理新淨,有獨立浴室,之但係水壓低,有KY Condom Lotion,但冇沖涼液同洗頭水......毛巾.....Well....如果下次去阿守會自備,或者Kindo Centre負責人睇到呢篇文會買一批新的?房內得一張好正常的雙人床,唔係一般按摩床,即係預左係開波用。

由於阿守冇揀師傅,所以任佢安排一個白白淨淨斯文後生仔Morris師傅入房,聽佢講只係做左幾日,基本上佢冇手勢可言,不過就好有禮貌,都算盡了力,咁阿守就算了,食飛機餐算了。至於阿守朋友,對環境的意見就大同小異,只係講佢間房好細。師傅方面,佢話負責人安排個叫Smile畀佢,佢話Smile除了超零超Sissy之外,其他都OK,可惜同阿守朋友撞Number,最後只係打飛機了事。

阿守想講既係,做90分鐘要$398,睇佢網站仲有好多服務,甚至過千,Outcall仲要千三蚊,如果是市區大場、又或經驗師傅的話,阿守會畀得條氣順D,如果係呢D抄日本所謂的「發展場」,就真係唔多值,而且山長水遠入元朗,對市區人黎講真係有D趕客,阿守估計佢都係做Local多(即係元朗區)。


間KinDo Centre有在TT1069上面Post「廣告文」,洗版數量驚人,亦都睇得出勁多打手(大部份都係十二月註冊),好在板主郁手Delete,大家想知多D呢間野,不妨過去望望。

重點來了,網站寫到明,KinDo Centre除了搞按摩之外,仲會搞一個月一次的性派對,這樣參加者在大廳夾仔入房之後,就會玩得舒舒服服。平日仲會用呢D房出租畀Member開波,當時鐘酒店咁做。

阿守強烈地認為,以呢間Kindo Centre目前既裝修、營運方針,開按摩場係唔掂,放主力去當時鐘或者Party Host反而可能殺出一條血路。

By the Way,如果大家有興趣,不妨入元朗...啦!



----------元朗區----------

Kindo Centre (40分)
電話:6155 3864 / 9447 8162
地址:新界元朗光華中心5樓A室
網站:http://www.kindohk.com
短評:元朗獨家係佢最大賣點,對唔想特登出市區的新界人士係比較方便。師傅唔多,Sell後生嫩手,兼職比全職多,要預早Book。由於係住宅單位,所以只有三至四間房,有浴室,裝修水準以下,冇按摩床,水壓低,不過價錢唔平!
分數:環境(2/5)交通(1/5)師傅(3/5)接待(3/5)價錢(1/5)=10/25

1 則留言

water 提到...

上星期試過這間KINDO, 感覺真是麻麻. 按摩師毫無經驗, 又沒有基本被訓練. 毛巾又只得一條, 加上地點是在私人住宅內, 唔知會否犯法. 如果成日有嘰陌生人出出入入, 萬一鄰居投訴, 都好大機會有警察上門.

So Gay HK. 技術提供:Blogger.