Header Ads

沈船


阿守相信,每個同志都渴望搵到一個陪過世的伴侶,只係同志界識人比較難,阿守身邊有好多人就選擇去同志歡場找伴侶,佢地希望除了有性之外,仲想搵到愛,不過,好易搭「沈船」。



沈船,一個風月討論區流行的術語,是和性工作者發生了真感情的意思,不過一般沈船的後果非常悲慘,絕大部份的情況,相關人士最後只會落得人財兩空的結局。

以下就係阿守有個朋友既朋友K先生,他最近的遭遇希望大家引以為鑑。


K先生係中產,三十幾歲人有樓有車,手頭上都有幾十萬現金,仲係單身,未識到老公,因此成日都飛去泰國玩仔,係香港見悶都會叫鴨玩,生活都過得OK。

一年前,K先生曾經叫隻大陸鴨,叫A級鴨,身材樣子JJ都好好,第一次去酒店畀三千蚊玩三、四個鐘,K先生食得好飽好滿意,之後A級鴨每次落香港都會被K先生叫去酒店玩,就係咁大家就Keep住玩至少大半年。

有晚,K先生突然性飢渴,見到A級鴨落到香港,就急召佢直接去佢屋企慰藉下佢,上床個陣A級鴨已經除晒衫,K先生興恰恰,A級鴨突然向K先生講:「其實今日我出左兩次啦,好累,不如下次先?」

由於K先生對A級鴨都好迷戀,所以迷迷糊糊應承佢,只係K先生已經箭在弦上,不得不發,唯有拎D假撚出來,畀A級鴨插佢。

雖然係爭D,但K先生唔介意。


有一天,A級鴨「亞洲巡迴」到新加坡時,突然IDD打畀K先生,同佢講:「我唔見左銀包丫,冇晒D錢,你快D匯返二千蚊港幣畀我。」一D求人既語氣都冇,多謝都無聲!

迷戀中的K先生真係即日就匯錢過去,仲好好心咁打畀A級鴨問候佢,教佢在新加坡補領證件云云。事後K先生回想,那時A級鴨的語氣非常Hea,完全不上心,就好像根本完全沒發生過任何事一樣。

最後,A級鴨當然冇還錢啦!



雖然冇還錢,但K先生依然繼續搵A級鴨返屋企玩,仲複製一條屋企鎖匙畀佢,得閒上黎坐,直頭想娶佢過門,當佢係自己老公。某一次,K先生同A級鴨講,佢要出Trip新加坡做野,順口問問A級鴨是否在當地。

A級鴨話自己在香港。

本來都相安無事。

點知K先生出完Trip回家之後,發現自己屋企唔見左個價值幾萬蚊既名牌袋,K先生諗黎諗去,屋企鎖匙只有阿媽同A級鴨先生,咁佢就立即打電話畀A級鴨問。

A級鴨大方承認自己「借」名牌袋,幾日後會親身回去歸還。咁當然幾日之後連影都冇啦!A級鴨甚至連K先生的電話都唔再聽。

去到呢個Moment,K先生終於醒覺,原來佢早就已經沈船了!


就在當天,K先生直接踩上佐敦華豐(好多大陸鴨都係度租地方暫住),諗住逐間房搵,岩岩到達就見到A級鴨準備出門,原來佢係準備返大陸。

被人當場捉到,A級鴨死撐話想再借多幾日,哇!畀你拎返大陸仲有得剩?依家唔係錢銀問題,而係自己畀人當老襯咁,條氣唔順!

K先生就鬧A級鴨「仲唔還袋就報警」,A級鴨先好唔情願咁掉返畀佢,仲要呃K先生屋企鎖匙已經唔見,搞到K先生回家後即刻換門鎖,從此不相往來。


以上係真人真事,阿守唔敢話沈船冇成功例子,唔敢講歡場真係冇真愛,不過Bingo機率真係低中之低。今次K先生好在損失唔多,不過佢之後都話怕怕,過去一年真係完全唔知點解咁迷佢,依家就算叫鴨都唔敢返自己屋企,同埋唔會放真感情,容乜易渣都冇。

大家要清楚知道,沈船同包仔真係冇乜分別,如果自己冇返咁上下富貴,冇樓冇Cash既話,又點可能得到歡場中人的青睞?點可以養多個人?

就算有錢,你敢保證,你得到佢個人,你真係可以得到佢個心?

請控制自己,唔上船,就唔會沈船。


2 則留言

Unknown 提到...

A級鴨?? 俾多D提示, 想知係邊個.

Silver$ 提到...

"A級鴨?? 俾多D提示, 想知係邊個.?"

以上就是普遍的同志心態。要靚不要命。

我自己也試過中靚鴨的迷湯。真的是當局者迷,我根本不知道自己迷戀他,所以迷迷糊糊什麼都應承他。

最慘的是,當他插我的時候,很會把握我的淫點而賣力地把我肏到死去活來。在床上對他千依百順,過後也迷迷糊糊地討好他。

因為以前相信靚鴨無情,做愛馬馬虎虎的沒有感情,所以見他那麼認真賣力以為他真的喜歡我。他也說他喜歡我,弄到我感覺很有性福感。

他也沒有向我多要錢,是我自己自願給的。也不算多因為他知道我沒有錢。有時候我也天真地想像可以包起他。一想像他跟別人性交就很吃醋。

誰知道不到半年,他就消失了。我很緊張地到處找他。後來從他的一個朋友那裡才知道他在北京被個大叔包養了。每次我都開玩笑地說有一天我要包起他,他也提出3萬元的贍養費來為難我。

其實每個月我在他身上也花幾千元了。對我來說是很重的大出血。我自己的身材也很好,也有人提出要包養我。所以我自己以為能夠以優越的身形留住他的心。是我自己發花痴做白日夢以為可以得到他的心。

好像K先生那個A級鴨其實眼光太過淺短太過貪心,我的這個鴨不貪心,放長線釣大魚,滿臉笑容。終於讓他釣到大魚。

到現在清醒後想起來,他能夠那麼落力肏我是因為吃了威爾剛。也難怪他知道那麼做很傷身是不可能長久的。所以他的目標是趕快找個有錢人包起他。

So Gay HK. 技術提供:Blogger.