Header Ads

[國際新聞] 按摩棒卡菊花苦撐5天 單身宅男「不好意思就醫」身亡


不舒服就要看醫生!英國一名與母親同住的無業男子有一天自己在家裡玩按摩棒,一不小心滑入屁眼拔不出來,他覺得很丟臉不好意思告訴別人,就這樣一個人躺在沙發苦撐5天,終於在友人的哀求下同意前往醫院求助,無奈他插得太深已病入膏肓,按摩棒拔出來兩個月後仍死於腹部創傷造成的敗血性休克。


由於這名男子的死因很特別,英國地方法院為了釐清責任特別召開了一次聽證會,才讓此事曝了光,「威利斯先生的朋友看到他頭暈無力、整整5天躺在沙發上動也不動,不顧反對堅持叫救護車將他送醫。」醫院顧問除了向法官說明整起事情的來龍去脈,還當庭念了一份死者威利斯先生的聲明,「我拔不出來那根插在我直腸裡的振動器。」

最後驗屍官認定,「威利斯先生是死於一場意外。」


呢單新聞,令阿守諗起一則係香港既真人真事

阿守認識一個大零(下稱零仔K),某一晚佢係屋企Keep住Honry,失驚無神又搵唔到鴨仔滿足,咁岩佢又記得屋企有幾支「七吋假撚」,於是佢就用其中一支巨棒黎滿足自己。由於零仔K極度大食,所以佢將支野愈塞愈入,後來一支唔Happy,就塞夠兩支,點知突然失手,兩支一齊「Shur」入個屎忽窿入面,拎唔返出黎!

零仔K點用力都「必」唔返出黎,呢次真係驚到震,最後自己走落樓下截的士入急症。
(阿守心諗:其實你點行路呢?)

當時醫生問佢:「你點整佢地入去架?」
(阿守心諗:醫生你真係見識少。)

零仔K臉不紅氣不喘:「呢兩支係擺左係Sofa,我唔小心一野坐係上面,就入左去囉!」
(阿守心諗:虧你講得出口。)

醫生聽到都廢時再問:「咁你想我畀藥你痾出黎,定我夾出黎?夾出黎好痛架喎!」
(阿守心諗:你洗同佢擔心?)

零仔K好爽快咁講:「夾啦,我唔會痛。」
(阿守心諗:梗係啦!咁鬆!)

幾小時後,個兩支野好順利咁拎返出黎,姑娘用個透明袋,袋住呢兩碌野,問零仔K:「你...仲要唔要返丫?」
(阿守心諗:真係難為姑娘。)

零仔K竟然諗左一陣先答姑娘:「唔......我都係唔要啦!你同我掉左佢啦!」
(阿守心諗:點解要諗呢?咁瘀皮既野仲想要返??)

認真講,當後面個窿愈玩愈大時,係唔係要有意識收手呢?否則到最後,除了工具之外,真係唔會有任何人的J能夠滿足到你架啦!

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.