Header Ads

[蘋果日報] 清熱酷男:筋肉卓羲愛野戰



近年娛圈大隻男缺貨,美國潮牌 Abercrombie& Fitch 早前羅致百名裸男令港女流口水,其中「A&F 柯震東」趙勁皓(King)火速成搶手貨,已成為宅男女神周秀娜的師弟。King 的 A&F 巴打柯俊傑(Alex)因為筋肉身材,加上貌似吳卓羲,最近也被模特兒公司 Model Genesis 收歸旗下。

硬食熱情顧客

「筋肉卓羲」Alex 日前赤膊到元朗打 war game,穿着軍褲配長靴的他拿着長短槍行動,甚有飛虎隊員影子,可是其 40 吋雞扒胸卻成為餓蚊的美味大餐。見 Alex 唇上的銷魂癦很搶鏡,問他可打算脫掉?他說:「佢跟咗我廿年,唔捨得。」

Alex 是運動癡,每天無 gym 不歡,除了進軍模界,他還有意殺入大銀幕,Alex 更視宇宙最強的甄子丹為目標,他說:「我細細個就睇佢啲戲,我有興趣試吓拍動作片。」黃金周假期,Alex 會在中環 A&F 店賣肉做佈景板,他直認遇過過份熱情顧客又攬又錫,Alex 尷尬說:「工作守則,我哋服務至上,不過好多客人都好禮貌。」

Profile
姓名:柯俊傑(Alex)
年齡:20歲
胸肌:40吋
身高:5呎11吋
嗜好:打 war game、打籃球、健身、彈結他和跆拳等。
出道:A&F 香港旗艦店開幕赤膊男模之一,曾演電影《歲月神偷》,近日簽約 Model Genesis,成為韓模宋斗煥師弟。

阿守:睇黎蘋果記者唔愁冇稿寫,一星期寫一次 A&F 大隻仔,都夠佢寫半年。雖然 Alex 唔係阿守杯茶,但佢身材都 Okay 幾好丫,應該引死沒少「食肉獸」。



沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.